pretparken.....

Welke zijn nou echt leuk voor kids?

Mijn zoon is nu 2,5 jaar maar nog klein dus zal niet overal in mogen.

dus zit ik te zoeken naar een pretpark waar hij iets aan heeft.

Efteling zijn we al vaak geweest en zo leuk was het niet voor hem.

Nu zit ik dus te twijfelen welke er nog meer leuk zijn?

Tips?

Koningin Julianatoren :thumbup: Fleur is bijna overal in geweest!

Echt een geweldig park!

Daar zat ik ook al aan te denken.

Ga hem onthouden :wink:

En Tivioli? (schrijf het verkeerd geloof ik maar het zit in berg en dal)

Ik weet niet waar je woont, maar Attractiepark Drauwenerzand (in Drenthe) is echt geweldig. We zijn van t zomer geweest en Isana (toch klein van stuk) mocht eigenlijk overal in. Nagenoeg alle attracties zijn voor kindjes vanaf 80 cm!

Daarnaast is de entree laag (en voor kindjes tot 3 jaar geloof ik gratis) en het is dan alles inclusief…(eten, drinken, ijsjes, tot je er tonnetje rond vandaan komt)

Heb op de website gekeken.

Wat ik nu ff irritant vind is dat ik het adres ervan niet kan vinden dus kan ook niet op routeplanner kijken hoelang het rijden is voor ons.

Wij wonen bij Arnhem in buurt.

Verder zag het er wel goed uit :thumbup:

Julianatoren… echt helemaal super… op onze www, fotoalbum 23 vind je wat foto’s… :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Sprookjes wonderland in enkhuizen…

Okee, tis niet echt een pretpark, maar wel een paar leuke atracties, en superleuke speeltuinen. En het sprookjesbos natuurlijk…

Voordeel aan dat park vind ik ook dat het nog redelijk te betalen is allemaal als je met een heel gezin wilt…

Ow, als je kind net in de fase zit dat ze alles wat verkleed is eng vind, is het misschien een minder leuk idee. Tigo zat in zo’n fase en heeft alleen maar gehuild bij de sprookjes en vond alles eng

O ja dat wou ik ook net gaan zeggen. Sprookjeswonderland is echt heel erg gaaf! :smiley:

Arnhem - Drauwenerzand is wel even een endje rijden…maar dan heb je ook wat, hahaha.

Ik zoek t wel even op voor je.

Volgens de ANWB routebeschrijving is het nagenoeg 2 uur rijden

je hebt een pb met het adres

Ik val in de herhaling, maar Sprookjeswonderland in Enkhuizen en De Koningin Julianatoren waren voor mijn dochter (juli 2005) een succesnummer!

kabouterland in exloo is ook erg leuk

sprookjeshof in zuidlaren

julianatoren is ook erg leuk

Julianatoren is in Apeldoorn dus wel goed te doen toch?

Ken je de site uitmetkinderen.nl ?

Daar kun je ook op leeftijd en omgeving zoeken.

Dierenpark Wissel is ook heel leuk met die kleintjes :thumbup: (is vlakbij Apeldoorn)

Nog eentje:

Kinderboerderij Malkenschoten in Apeldoorn.

Echt superleuk, heel goedkoop en ze hebben naast een uitgebreide kinderboerderij ook een speeltuin, treintje, waterfietsen, megablocks en nog meer.

Echt superleuk!!!

@alex wrote:

Nog eentje:

Kinderboerderij Malkenschoten in Apeldoorn.

Echt superleuk, heel goedkoop en ze hebben naast een uitgebreide kinderboerderij ook een speeltuin, treintje, waterfietsen, megablocks en nog meer.

Echt superleuk!!!

Idd die is geweldiggggggggggggggggggg en Yara heeft er ook een dvd van en is helemaal gek van dat ding!