Pretparken druk op Koninginnedag?

Wij denken erover na om op Koninginnedag naar Sprookjeswonderland in Enkhuizen te gaan.

Zou het er druk zijn op Koninginnedag of juist heel erg rustig? Iemand ervaring?

Wij denken dat het erg rustig is. Zeker dit jaar.

Wij gaan naar het Vogeltjespark in Friesland.

Met dezelfde gedachten.

Ik denk rustig, behalve het Koninging Julianapark… :lol:

Maar ik ken zelfs mensen die hun vakantie hebben uitgesteld of eerder terug komen om de kroning op tv te kunnen zien en te kunnen meedoen aan de festiviteiten, dus ik denk dat het in de meeste pret parken overwegend rustig zal zijn…

hoogstwaarschijnlijk rustig :thumbup: .

Paar jaar terug gingen wij richting de dierentuin op Koninginnedag… en heleboel mensen: oh wat doe je, zo druk blabla.

Nou, nog nooit zo heerlijk relaxed in de dierentuin rondgelopen als die keer.

Mits het weer oké is gaan wij ook dit jaar met ons abbo naar de dierentuin op Koninginnedag (helaas zijn de voorspellingen niet zo goed).

Wij zijn een keer op Koninginne dag naar MoviePark Duitsland geweest, daar waren ze niet vrij dus heerlijk rustig!

Het weer zal ook niet super zijn, wat denk ik ook een rol zal spelen. Ik denk ook dat het niet druk zal zijn.

Wij zijn 2 keer naar op koninginnendag in de Efteling geweest. Heerlijk rustig zeker een aanrader dus! iedereen heeft andere dingen voor dus genieten in parken op dit soort dagen!

Wij gaan ieder jaar op Koninginnedag naar een pretpark. Altijd heerlijk rustig :thumbup:

Pretparken heb ik geen ervaring mee, maar dierentuinen zijn altijd heeeeeerlijk rustig.

Wij gaan morgen naar de Efteling, ik hoop dat het inderdaad rustig is :pray: .

Wij gaan morgen naar Linnaeushof.

Vorig jaar naar Duinrell geweest en een keer naar Drievliet geweest.

Was nooit druk op die koninginnedagen…

Soms goedkoper dan de kermis :wink:

Nou weet ik wel dat dagjes uit duur zijn, maar ik vind kermis echt gooijegeldweguitjes.

Nou in de Efteling was het best druk hoor! Maar wel een gezellige dag gehad!

Hier naar Dierenpark Amersfoort geweest. LEkker rustig. :thumbup:

En het weer was ook enorm goed.

Bedankt voor al jullie berichtjes! We zijn niet meer geweest, aangezien we toch ook wel iets van de kroning wilden meepikken. Daarna nog wel even naar een tuincentrum geweest, waar het erg rustig was. Dus dat zal ook vast voor een hele hoop andere plekken gelden.