pretpark

We willen vrijdag met zn drietjes op pad, ik denk naar een pretpark…

maar welk park is leuker voor een jongetje van 6 (bijna 7). drievliet of juliana toren…

In alle2 de parken ben ik zelf nog nooit geweest maar als ik op de websites afga zou ik zeggen julianatoren…

Maar ervaringsdeskundigen vind ik altijd betrouwebaarder dan een website… dus welke zouden jullie mij aanraden?

Drievliet is ook erg leuk, dat kan ik me nog goed herinneren van vroeger. Julianatoren ligt niet meer vers in mijn geheugen, dus ik ben een beetje bevooroordeeld… maar alvast heel veel plezier!!

misschien is attractiepark slagharen ook te rijden. wij gingen daar vroeger elk jaar wel een paar keer heen en ik vond het geweldig!

Jammer dat de paardenshows er niet meer zijn. Dan reed er een wagen met een boevenwagen door het park met een ‘echte’ boef erin. Ohh spannend was dat altijd :mrgreen:

Wij gaan vrijdag naar Hellendoorn!

Maar ik denk dat het niet veel uitmaakt, beide zullen prima zijn voor hem! Het is gewoon allemaal leuk!

Julianatoren NOOIT meer :thumbdown:

Toen wij daar waren was het ook nog eens MEGADRUK je kon gewoon bijna nergens lopen. Wachtrijen voor kinderen van gewoon ruim een half uur :shock:

Maargoed, wij vonden het vies tegenvallen en erg klein. Wij gaan er nooit meer heen.

Ik zou lekker naar drievliet gaan :thumbup:

change off plans, het wordt walibi world :slight_smile:

Ik liet tigo juliana toren op de pc zien en dat was volgens meneer, en ik citeer:" dat is zwaar voor baby’s mama :roll:’’.

Ik vergeet geloof ik een beetje dat tigo echt te oud wordt voor sommige dingen :slight_smile:

Toen googlde ik langs wat pretparken en walibi was vet cool…

Dus het wordt walibi…

Bedankt voor de reacties

Ben net op Koninginnedag naar Juliana Toren geweest en onze kinderen van 3 en 8 jaar vonden het geweldig. Geen wachtrij gezien hoor en ze kunnen bijna overal samen in zonder papa of mama.

Wij vonden het een heerlijke dag uit, het is niet groot dat klopt maar alles dus lekker bij elkaar bv 1 poortje voor 3 attracties.

Voor ons een topper :clap:

Veel plezier, Petri

Zeer positief over Julianatoren :mrgreen:

walibi is ook erg leuk. Ik ben er denk ik al wel honderden keren geweest en kan er nog steeds helemaal gelukkig rondlopen haha :oops:

Ik kende op zijn leeftijd geen angst en ging altijd overal in. Misschien is dat bij hem ook wel omdat hij julianatoren al kinderachtig vind :lol: :lol: :mrgreen: :inlove:

Heel veel plezier!!!

ik woonde in Elburg en dan was het 30 min fietsen ofzo, dus bijna elk jaar in mijn puberteit een abbo gehad en er later nog gewerkt :mrgreen:

Heeft Walibi niet veel attracties waar een bepaalde vereiste aan de lengte van de kids wordt gesteld? Lijkt me vervelend als hij daar allemaal hele stoere attracties treft waar hij niet in mag omdat hij er te klein voor is. Het is heel lang geleden dat ik in Walibi geweest ben, maar ik herinner me een grens van 1.40 m en mijn 6 jarige haalt dat niet.

De grens is vaak rond de 1.20 en dat red mijn 6 jarige zelfs niet, hij is 1.18 :slight_smile: (net zo’n ukkie als zijn moeder)

Maar tigo is niet zo’n held hoor wat beterft achtbanen, hij mag wel in de 2 wildwaterbanen en dat vind hij wel helemaal geweldig… als hij daar de hele dag in mag is hij dik tevreden… En de atrakties speciaal voor de kids vind hij ook erg leuk…

Heb even op de website gekeken en er is redelijk genoeg voor hem…

Heerlijk dan! En ja, de grens is meestal 1.20 inderdaad. Vandaar ook dat het me van Walibi misschien is bijgebleven dat het soms 1.40 is.

Veel plezier! Ben benieuwd of het inderdaad leuk is geweest straks, want dan weet ik dat we dat eind ook een keer kunnen rijden met mijn 6-jarige (die ook niet bepaald een held te noemen is… :mrgreen: )