pretecho

Ha meiden,



Over twee weekjes laten wij een pretecho maken. Hartstikke leuk, maar niet verwacht dat mijn man en ik een ander idee hadden bij de pretecho :wink:



Hij wil namelijk een 4D echo laten maken, maar ik huiver nogal van die beelden die ik op internet zie :shock:

Hij zegt dat als je een filmpje laat maken, de beelden er niet eng uitzien (sorry, maar soms vind ik die ongeboren kindjes gewoon een beetje eng er uit zien… :oops: )



Ik was dus eigenlijk van 2D uitgegaan, maar ga nu twijfelen wat ik zal doen en of het misschien wel meevalt. Je leest ook wel weer positieve verhalen over die 4D echo’s.



Wat hebben jullie gedaan of wat heeft jullie voorkeur?

Ik ben benieuwd!

wij hebben een 3d echo gehad en viel mij reuze mee, qua beelden :wink:

het is je eigen kindje en het groeit in jou buik!

dus je kijkt er al met een heel ander beeld na dan dat het van iemand anders is :wink:

Het ligt er heel erg aan bij welk echo bureau je een 3d/4d echo laat maken. Ik zie hier op het forum soms echo foto’s en dan zie ik alleen maar hobbels en bobbles bij het kindje en dat ziet er eng uit.

Bij het echo bureau waar ik geweest ben, babyimage maken ze hele mooie echo’s daar zie je je kindje zoals het er na de geboorte ook uit ziet, maar dan gewoon ietsje kleiner. Je ziet zelfs al of ze bolle wangen hebben :inlove:

Ook kan te vroeg een 3d echo een eng beeld geven omdat je kindje dan nog zo dun is, het mooiste is het als je het rond de 26 tot 30 weken laat doen.

Ik wou het eerst ook niet, maar de echoscopiste had een nieuw aparaat en was daar mee aan het spelen :mrgreen: . We kregen toen gratis 3D en het viel me reuze mee! Gewoon doen :thumbup:

wij hebben het bij onze oudste dochter bij 19 en 32 weken laten doen en het was heel erg mooi om te zien… je kon idd al zien of ze bolle wangetjes had… :inlove: veel haartjes… :inlove:

zou het gewoon proberen meid en dan zul je zien dat je helemaal verkocht bent… :-*

hier met 24 wkn bij de jongste 3d/4d laten maken en alleen het vooraanzicht vond ik niet charmant omdat je de bolling van de neus en ogen niet ziet…

voor de rest vond ik het geweldig



er werden trouwens ook 2d gemaakt en met het afdrukken van de foto’s kreeg ik zowel 2d ald de 3d/4d foto’s mee



wij zijn bij babyview geweest

wij zijn ook bij babyvieuw geweest.

Vond het super, helemaal niet eng.



Geweldig om net wat meer te zien, bolle wangetjes wenkbrauwtjes zag je bij ons ook heel erg goed.

Je ziet of ze een slokje vruchtwater drinken , lief neusje enz enz.



Ik was nog meer verliefd op mijn kindje naar die echo :inlove:

jaa neusje van de zijkant is trouwens wel zicht baar… was ik ff vergeten te zeggen in me vroige berichtje



en die wangetjes idd zoo cute is dat he haha

ohja wij zijn bij babyview en babyvision geweest als ik het me nog goed herinner…

wil toch ff een foto’tje plaatsen, deze is gemaakt met 27 weken en bij babyview… vind het er zelf totaal niet eng uitzien, maar je moet de echo idd niet te vroeg maken met 3D/4D…

Bedankt voor jullie reacties!



We gaan ook naar Babyview…!

En nu toch maar besloten om het wel te doen…Ik ben dan 25 weken zwanger, dus hopelijk betere beelden.

Misschien heb ik inderdaad wel te kleine kindjes gezien op die echo’s.

En het feit dat ze ook 2D opnames maken, vind ik wel een leuke combi.



Die foto is echt wel schattig! :inlove: