Hej hej
Weet iemand ervaring met deze?
Hij is zo goedkoop in vergelijking met de rest
Liefs Angèl
Weet niet of hij hier goed staat :shifty:
Edit beheer: hij staat hier prima, alleen de commerciële link is verwijderd
Ik ben daar geweest voor second opinion, en ben echt enorm tevreden!!!
Als ik je iemand kan aanraden is zij het wel!!
Verhaal zit zo…
Ik liep tijdens mijn vorige zwangerschap bij de gyn in het ziekenhuis, en dan krijg je standaard groeiecho’s bij een echoscopiste.
Ik kwam daar met (denk begin 30 weken) en mij werd vertelt dat ik zwanger was van een reus, kind zou bij 40 weken minimaal 9 pond wegen :shock:
Daarna ben ik getest op zwangerschapssuiker, was een twijfel geval in uitslag, maar moest vanwege het formaat kind toch op dieet enz. enz.
Bij 34 weken kreeg ik opnieuw een echo (zelfde echoscopiste) en werd daar opnieuw heel bang van, ten opzichte van de vorige echo, was het hoofd niet gegroeid en de romp wel of andersom, verhoudingen klopten totaal niet, maar wij werden zonder pardon weg gestuurd, dat we het maar met de gyn moesten overleggen, dat zij daar geen uitspraak over kon doen :evil:
Na een nacht nauwelijks geslapen te hebben was ik het beu en ben ik op zoek gegaan naar een echo bureau die mij met spoed (dezelfde dag nog) wilde helpen en nakijken hoe het nu precies zat.
Ik heb verschillende echo bureau’s gebeld, maar zaten allen vol. Ook Son zat vol, maar toen ik mijn verhaal deed, zei de vrouw van echoson, dat ik wel even tussendoor mocht, ze zou voor mij een plekje vrij maken.
Met lood in mijn schoenen (het woord pretecho, was voor mij misplaatst) ben ik daar naar toe gereden. Ze heeft een praktijk aan huis wat heel netjes en gezellig was ingericht, ik moest even wachten in de wachtkamer. Toen ik aan de beurt was, ging ze meteen kijken. Ze heeft onze dochter heel goed opgemeten en zei: Ik zie helemaal niks mis met dit kindje, volgens de berekeningen ben je 34 weken zwanger (dit had ik haar bewust niet vertelt omdat ik objectivieit zocht) maar het klopte, alles was goed, volgens haar zouden we met 40 weken een ruime 7 ponder verwachten. Daarna zette ze het beeld op 4d om me te verassen, was helemaal niet nodig maar ik schrok en schoot helemaal vol.
Toen vroeg ze ook naar de echoscopiste en ik liet haar de echofoto’s van het ziekenhuis zien, ze was vol verbazing omdat de echo’s duidelijk niet goed waren uit gevoerd, zo had de echoscopiste van het ziekenhuis buiten het buikvlies gemeten en andere stomme fouten gemaakt, ze wilde ook weten wie de echo’s had gemaakt omdat ze zelf les geeft binnen opleidingen en hogescholen betreffende echografie.
Toen ik klaar was, kreeg ik een dvd en verschillende foto’s mee.
Het meest bijzondere was dat ik er niets voor hoefde te betalen, ze vroeg me enkel een geboortekaartje te sturen.
Het is dat Son wat verder weg zit, (ik woon in de buurt van Venlo) maar bij een uitgebreide pretecho zou ik daar meteen weer heen gaan. Dankzij haar waren onze angsten weg en kon ik van mijn suikerdieet af. B.irgit is overigens met 37 weken geboren en was iets minder dan 7 pond. Ze had dus gelijk. Ik ben die vrouw nog steeds heel erg dankbaar!
Vanavond heb ik een pretecho (geslachtsbepaling) hiervoor gaan we wel naar Venlo, omdat het met een beetje geluk nog geen 5 minuten duurt. Anders was ik naar Son gegaan.
OKé dank je wel
Wat slecht van dat ziekenhuis zeg, zo jammer dat je niks weken lang zo in onzekerheid zit enzo :hug:
Ook wij zijn bij Layla geweest.
We wilde graag weten welk geslacht ons kindje had met 17 weken aangezien we in onze vorige zwangerschap ons zoontje verloren hebben met 20 weken en we ons dan psychisch konden voorbereiden als het weer een jongetje zou zijn. (jongetje was ook welkom, maar dat hadden we even moeten verwerken)
Layla is daar heel zorgvuldig mee omgegaan en heeft ons ook nog enorm kunnen geruststellen door een aantal metingen te doen die ze ook bij de 20 weken echo doen (ze maakt ook 20 weken echo’s bij DCE)
Ook wij hebben niet hoeven betalen, als we maar beloofde dat we voor en leuke preecho terug zouden komen!
Deze hebben we volgende week dinsdag gepland staan.
Ik kan je haar niet anders dan aanbevelen!
Geweldig mens!
Super, klinkt goed :thumbup: :hug: