Pret echo

Wie weet waar we in de buurt van Assen een pretecho kunnen laten maken?

De vorige keer zijn we naar Vries geweest, maar daar zijn ze gestopt.



Alvast bedankt!

Groetjes,

Heleen

In de Groningen zit Baby pander of iets dergelijks.

Vries ben ik ook geweest.



x

In roden schijnt een hele goede echobureau te zijn :thumbup:

In haren zit echostudio kiekeboe… doet het erg leuk!!! :thumbup:

Bedankt voor de tips :thumbup:



Haren is de goedkoopste zag ik en lekker dichtbij, 'k ga gelijk bellen!



Groetjes,

Heleen

hey meid



en kun je terecht bij echo studio kiekeboe?

ik kom zelf uit assen en ben bij echo studio kiekeboe geweest, ze doet het erg leuk, en ze neemt er alle tijd voor, mijn kleine meid deed niks anders dan de armpjes voor haar gezichtje doen :dance:





liefs karin

Ja, aankomende donderdagavond gaan we er heen.

Ik ben erg benieuwd. We zitten nu nog te dubben of we het geslacht willen weten en of we het dan ook gelijk aan iedereen gaan vertellen.

De vorige keer zijn we in Vries geweest bij echovisie, maar die is er mee opgehouden. Toen wilden we niet weten wat het zou worden, maar achteraf hebben we allebei duideijk gezien wat het werd :mrgreen: , alleen nooit hardop tegen elkaar gezegd :mrgreen:



Groetjes,

Heleen

Wij zijn gisteravond geweest en het wordt een meisje :inlove:

ff een vraagje… hoe duur is zo’n pretecho???

Een “gewone” is €60,= incl. dvd en foto’s en 3/4D was geloof ik €100,=

We hadden gekozen voor een gewone, maar ze liet toch ook 3D beelden zien. Dat was toch wel erg leuk.

okay thanx… lijkt me aan de ene kant wel leuk…

en aan de andere kant hoeft het ook niet echt van mij…



maar nu ik ongeveer weet hoe veel het kost kan ik er nog eens over nadenken want dacht dat het veel duurder was…

Ik dacht er de vorige keer net zo over, maar ben wel heel blij dat we het toch gedaan hebben. Het gaf me ook een stukje rust om te zien dat alles goed was, net als deze keer trouwens.

Gewoon doen :smiley:

Je zegt dat het je rust gaf dat het allemaal nog goed was maar heb je geen 20 wkn echo gehad. Die krijgt iedereen toch standaard tegenwoordig?

Wij mochten kiezen en hebben van de 20 weken echo afgezien. We wilden niet dat er gezocht werd naar eventuele afwijkingen die er bij de geboorte misschien helemaal niet meer zijn.

Een pretecho is toch een stuk relaxter, Sebastiaan mag ook gewoon mee en je krijgt een DVD en foto’s. Als er dan toevallig wel een afwijking gezien wordt, dan is het niet anders, maar het is in ieder geval niet de hoofdreden van de echo. Gewoon lekker kijken naar je kindje en verder niet :inlove:

Oh ok - ik heb de screeningecho van lasse niet zo ervaren, maar nu je het zo zegt het was natuurlijk wel om te kijken of alles wel goed was of niet - maar met hem was uiteindelijk ook niets mis dus herinner me alleen die bijzondere echo en de bevestiging wat ik al lang wist - dat het een jongetje zou zijn.

@Heleentje wrote:

Wij zijn gisteravond geweest en het wordt een meisje :inlove:




Wat leuk!

Gefeliciteerd!

Heerlijk hé zo kijken naar je kindje…langleve de techniek :thumbup:

Ja, was echt super :thumbup:

Maandagavond mogen we nog een keer, want door een foutje had ze dus niets opgenomen en de foto’s waren zwart…

Kunnen we nog een keer genieten :inlove: