Presentje bij afscheid

Hoi allemaal,



weet niet of het hier thuishoort, maar ik hoop op een paar leuke ideetjes.



Het zit zo: op 14 april is mijn laatste werkdag voor mijn werkgever, dan heb ik een aantal weken vakantie waarna gelijk mijn zwangerschapsverlof ingaat. Op 21 april hebben mijn directe collega’s een lunch/babyshower voor mij georganiseerd. Ik wil graag iets terugdoen, aangezien ik na mijn verlof niet meer terugkeer.



Ik zat te denken aan zakjes vergeet-me-nietjes, maar dat vind ik weer zo afgezaagd, en waarschijnlijk gaan ze er toch niets mee doen.



Heeft iemand een leuk idee???

Het gaat om ongeveer 10 personen, en ik wil echt iets kleins doen dus niet te prijzig… ik kom er niet uit.



Hellup!

pakjes zakdoekjes met voor iedereen persoonlijke tekst?



Ik heb een keer van die opgerolde koekjes gekocht en daarin voor iedereen een tekstje gedaan, soort gelukskoekjes zeg maar

wat voor werk doe je? misschien dat je aan de hand daarvan iets leuks kan bedenken?

Ik werk op de personeelsadministratie bij een groot psychiatrisch ziekenhuis. Degenen die meegaan zijn o.a. personeelsadviseurs, mijn 3 directe collega’s (medewerkers personeelszaken), en wat managementassistentes. En mijn leidinggevende dan…



kan ook echt niets bedenken wat daar nou leuk bij past… :roll:



inspiratieloos :oops:

mmm ik ook even inspiratieloos… maar ga voor je meedenken

Ik zou zeggen doe iets geks :mrgreen:

en foto van jezelf kopieeren en dan overal verstoppen op je werkplek.

In boeken,dossiers,gewoon overal waar andere collega`s ook wel geregelt kijken,of juist niet zo vaak.

Zo komen ze je nog heeeeeeeeeeeeeeeeel lang tegen.

Schoen: Ik weet niet of ik het zou doen, maar ik moet er wel om lachen. :mrgreen:

ik heb ook afscheid genomen van collega’s en had voor iedereen (30!) een geurwaxinelichtje… daarin een papieren parasolletje met een fotootje van mijzelf aan een lintje en Bedankt en Tot ziens erop!!!



Is natuurlijk niet echt persoonlijk maar kan voor een grote groep wel.



Als ik 10 fijne collega’s had:

ik zou 10 mooie kaarten kopen (passend bij die persoon) en dan een persoonlijke afscheidsgroet erin zetten.

B.v. wat je bij die persoon heel erg gewaardeerd hebt en wat je gaat missen in die persoon…



Dat lijkt mij heel erg leuk om te krijgen!



Succes!

Thanx voor het meedenken!



Een fotootje van mezelf doe ik liever niet, omdat er ook één collega tussenzit die ik gewoon voor geen meter vertrouw. En je weet nooit wat ze met die foto zou kunnen doen, dat wil ik liever niet…



Die kaart is een heel leuk idee, maar heb ik laatst al gedaan om de belangrijkste personen te laten weten dat ik na mijn verlof niet meer terugkom… dus dat is nu ook niet meer origineel :wink: maar wel heel leuk en ze waardeerden het ook echt!



Ideetjes zijn nog steeds welkom :mrgreen:

een vriendin van mij heeft ook afscheid genomen op haar werk.

zij had een ototaart laten maken (met een foto die te maken had met haar werk) en een gedichtje gemaakt en uitgeprint met de woroen: bij eider afscheid horot een stuk taart.



Saai? misschien wel, maar op je laatste dag samen van de taart genieten is altijd lekkr,t och?

Toen ik “afscheid” nam van mijn mede-studenten (8) op de pabo, heb ik voor allen een knutselwerk gezocht (de handleiding ervan) wat ik bij de persoon vond passen en een kleinigheidje erbij wat op de persoon sloeg, en daarbij een klein briefje.



Dus misschien iets werk-gerelateerds? Iets wat jullie laatst nog hebben gehad een cursus oid waar je op kunt voortborduren?



En anders als je het niet te persoonlijk wilt maken, dan zou ik gewoon lekker niets doen! :slight_smile: Als je de belangrijkste mensen al iets gezegd hebt, dan zou ik het lekker zo laten.

thanx voor de ideetjes weer :slight_smile:



Het is echt zoooo moeilijk… ik denk dat ik maar gewoon een beetje de stad door moet ploegen om te kijken of ik ergens tegenaan loop. Ik weet het anders ook echt niet…



Fototaart is ook een erg leuk idee, maar taart tijdens een lunch (extern) wordt ook wat teveel denk ik :mrgreen:



Nou meiden, in ieder geval weer bedankt, ik ga nog even verder zoeken!