wie weet wanneer dit er weer is?? Ik wil graag een autostoeltje kopen :mrgreen:
Mijn buurvrouw was van het weekend bij Prenatal en tegen haar zeiden ze dat ze beter nog 2 weken kon wachten omdat dan de mazzeldagen zijn :thumbup:
GEWELDIG!!! nu nog bedenken of we nu voor maxicosi of romer gaan…
Wij hebben een romer. Als ik echter nog een stoeltje zou moeten kopen, dan zou ik voor de maxicosi gaan.
Aan de romer zit een hoofdstukje. Daar zit hij heel goed in vast als er iets gebeurd, maar nu met de dikke jas zit hij echt met zijn schouders tegen het hoofdsteuntje. Het hoofdsteuntje staat nu op z’n hoogst. Ik zie niet dat zoonlief er nog een jaar tussen zou passen.
een autostoel groep 2/3???
Ik wilde altijd een maxicosi, maar heb de romer eens goed bekeken en wil deze omdat ik het idee heb dat het hoofd hierdoor idd meer steun heeft… zucht nu weet ik het niet meer … bedankt hoor :lol: :lol: :lol:
Geen idee welke groep :think: Dit is een stoeltje voor na de maxicosi. Het hoofd heeft nu idd wel veel steun. Wij hebben toen juist deze gekozen omdat die als beste uit de test kwam bij de anwb.
dat dat is dan de groep waar tl ook in zit nu (maxi cosi tobi). Maar ik wil hierop een vervolg!
Ah okee. Daar heb ik nog geen ervaring mee
moeten ook een autostoel 2/3 hebben… dus toch maar even 2 wkjes wachten…
Een tip die ieder jaar weer terug komt: maak alvast even een print van de webwinkel nu van de stoel die je wilt hebben. Prenatal staat ervoor bekend om de prijzen van autostoelen hoger te maken vlak voor die dagen. (En niet alleen van autostoelen) hoop dan wel dat ze dat nog niet gedaan hebben…
Ik ga in ieder geval zomerkleertjes shoppen
ik zou echt dus voor de romer gaan
@San 27 wrote:
ik zou echt dus voor de romer gaan
welke?
er zijn meerdere varianten
evolia, kid, kid plus…
Wij hebben de romer kidfix (isofix).Het hoofd/rug gedeelte is geheel verstelbaar en kan dus ook heeeeeeeeeeeeeeeel veel jaren mee…Super stoel en zeer veilig!
romer kid plus wij hebben dan de trendline variant
Alle romer stoelen staan heel goed aangeschreven :thumbup:
Volgens mij hebben wij de Römer King, en daar kan het extra hoofdsteuntje losgehaald worden zodat hij er nog gewoon tussenpast.
Ik ben er erg tevreden over :thumbup:
Ik ga ook gelijk even kijken wat we allemaal aan kunnen schaffen tijdens de mazzeldagen, beeb heeft vast nog wel iets nodig :lol:
@angelbaby wrote:
Een tip die ieder jaar weer terug komt: maak alvast even een print van de webwinkel nu van de stoel die je wilt hebben. Prenatal staat ervoor bekend om de prijzen van autostoelen hoger te maken vlak voor die dagen. (En niet alleen van autostoelen) hoop dan wel dat ze dat nog niet gedaan hebben…
Ik ga in ieder geval zomerkleertjes shoppen
echt??? Belachelijk … weet nog niet welke stoel … dan maar allemaal opslaan!!!
overal print screens van gemaakt … maar zullen ze dan niet zeggen dat dit de oude prijzen zijn???
Ik had het vorig jaar in april toen wij onze autostoelen wilden kopen. Ik had het niet gedaan, maar zelfs met de prijs - de 20% waren de stoelen bij veel andere winkels gewoon goedkoper. We hebben de stoelen dus ergens anders gehaald.
Een vriendin had het in september en had de oude prijs uitgeprint en meegenomen. Na even moeilijk doen kreeg ze de stoel mee voor de oude prijs -20%.
Bij haar hielp het
En misschien doen ze het nu wel niet. Kan ook natuurlijk. Dan is het helemaal makkelijk. Zou alleen vooraf wel even kijken wat die stoelen bij andere winkels kosten. Soms is de gewone prijs van de ene winkel echt goedkoper dan de kortingsprijs in een andere.
ok … op de site staan adviesprijzen en hun prijzen… maar die gooien ze vast omhoog naar adviesprijzen denk ik …
Hier ook ontzettend lopen twijfelen, bij de Romer uitgekomen deze heeft meer zij bescherming