Mijn vriendin Sneeze is bevallen van een heel klein meisje van 46cm, ze is ook nog erg fijntjes dus zwemt echt nog in maat 50.
Omdat ze genoeg aan haar hoofd heeft en ook zat heeft meegemaakt de laatste maanden wil ik haar dus graag even helpen.
Is er misschien iemand die wat kleine rompertjes en kleertjes heeft in maat 46 of 48 of evt. 44 als het 2 delig en zonder voetjes is?
Liefst voor een meisje, maar neutraal mag ook als het maar geen jongetjeskleding is. Gratis zou super zijn, maar voor een klein prijsje mag ook.
:-* Amaya.
zie de buuf straks wel bij school, zal eens vragen of zij nog wat over heeft van haar tweeling of dat het al weg is.
Zij had ook van alles in 44/46 en (kleinvallend) 50.
Meidenspul.
Meiden zijn inmiddels bijna een jaar en ze is nogal van het opruimen, dus denk dat de kans vrij groot is dat er al veel weg is, maar vragen kan altijd.
Thanx, in elk geval vast bedankt voor de moeite, en hopelijk is ze daarmee nog niet zo opruimerig geweest :-*
hier zelf niets, maar als tip: Noppies maat 50 valt wat kleiner dus zal misschien ook snel passen? Heske heeft daar wat setjes van haar 2-ling op aangeboden staan… haar nick is ke
Ik zal even voor je kijken, mijn mannetje was ook maar 46 cm bij geboorte en wist niet wat het werd, dus heb neutraal spul erbij zitten. Mag voor een klein prijsje weg:)
Liefs Suzanne