Pregnyl en overtijd

Hallo,



ik zit al 11 maanden in de MM. Heb de 4e kuur Clomid 50mg icm Pregnyl 5000ie gehad. 25 nov. was cyclusdag 12 voor mij. Bij een follikelmeting was er een follikel zichtbaar van 21mm. Deze kon dus ook uit zichzelf springen. Toch hebben ze Pregnyl erbij gespoten. Ik tel altijd 16 dagen op na de injectie. Ik had dus zondag 11 december ongesteld moeten worden. Bij het toiletbezoek had ik een slijmdraad van 25 cm, en bij afvegen heel lichtroze slijm. Dus voor mij was het einde oefening dacht ik. Ware het niet dat het daarbij is gebleven.



12 dec. ziekenhuis gebeld en langsgegaan voor een test. Negatief. Kon nog te vroeg zijn. Vandaag getest. Negatief. Ik zit nu 19 dagen na Pregnyl, en mijn temp was gedaald, maar is vanochtend weer gestegen. Nu moet ik vrijdag weer naar het ziekenhuis voor een test. Mijn tepels zijn gevoelig, wat niet meer door de Pregnyl kan komen, alleen 's ochtends wat krampen, en een beginnende candida infectie.



Kan dat roze slijm een innesteling zijn? Als dat zo is, wanneer zou HCG op te sporen zijn? Gebeurt het vaker dat met Pregnyl overtijd wordt gegaan? Hoor alleen maar dat de menstruatie eerder komt.



Ben nu dus alle vertrouwen in mijn lijf kwijt.



Alvast bedankt

eehm nou…ik weet dus nog niks. Test in het ziekenhuis was negatief. Andere gyn. erbij geroepen. Moet dus woensdag weer terug als ik nog niet ongesteld ben. Ik zei dat ik bang was dat ik geen eisprong heb gehad, maar dat sloegen ze in de wind. De gyn. zei dat het nog te vroeg was. Nou eehm 5 dagen overtijd vind ik anders lang zat. 2 dagen gebeurt me wel vaker, maar 5!!! We wachten maar weer af. GATVER!!

Hoi FM,



dat de pregnyl de oorzaak is van het later ongesteld worden ken ik niet. Progestan weet ik dat dat wel dat effect kan hebben omdat het je baarmoederslijm in stand houdt. Wel heb ik hier vaak gelezen dat zwangerschapstesten pas heel laat soms pas na 2 weken overtijd reageerden.

Ik hoop voor je dat dat het voor jou ook zal zijn.

Heel veel succes met dat ellendige wachten!

En dat is 8 dagen overtijd. Gek word je ervan. Probeer me in te houden om geen test te kopen, en tot woensdag te wachten. Maar weet eigenlijk zeker dat ik niet voor woensdag ongesteld word. Heb dus nog steeds 2 opties. Zwanger of niet zwanger.