predictor meer hcg nodig? Paniek..foto tests

Hoi allemaal,



Gisteren op mijn roze wolk geklommen, vandaag er vanaf gedonderd :frowning:



Ik had gisteren om 12.00 met kv (2 voor 5 euro) een duidelijke streep. Niet super donker, maar je hoefde zeker niet te zoeken.



Vanochtend met predictor nog een keer gedaan, en duie leek na 5 min niet eens positief! Heeeeeel lichtjes zag je een soort schaduw. Binnen de 30 min dat predictor nog geldig is is het wel duidelijk een streep geworden.



Dus nu kunnen er volgens mij 2 dingen zijn; of predictor heeft gewoon meer hcg nodig en ik voel me ellendig om niks, of het gaat mis :cry:



Heb ook veel minder pijn in (.)(.) en ik wéét dat dat heel erg kan verschillen, maar toch…het voelt ook allemaal wel kramperig en stekerig aan daar…niet ongi-kramperig…maar toch :frowning:



Naja, vandaag is er niks open dus kan geen nieuwe kv testen halen…wilde bij de dienstapotheek nog 2 testen halen ofzo…

Dat is flink balen zeg. Maar er is wel een streep gekomen binnen de termijn dat je mag aflezen?

Dan zeg ik toch dat je zwanger bent hoor :inlove:



Zelf geen ervaring met predictor. Wel met KV :thumbup: Anders een huismerk van de apotheek halen die doen het ook goed of anders een digitale van CB?



Ik hoop dat je harstikke zwanger bent en blijft :-*

Thanks, ja na 20 min was er wel een duidelijk zichtbare streep…niet heel donker maar wel echt zichtbaar.



Ik kan me wel van mijn vorige zwangerschap herinneren dat ik 2 dagen na NOD testte en de predictor ook veel lichter was terwijl ik op NOD met een etos test echt knalpositief testte…



Dus ik ga straks bij de dienstopatheek (hier om de hoek) denk ik maar 2 huismerk testen halen voor morgen en overmorgen en dan maar zien…



Ik lees ook wel overal op internet dat de predictor meer hcg nodig zou hebben maarja, voelt toch rot :frowning:

over predictor ook veel gehoord dat deze minder gevoelig is

en die van kruidvat is extreem gevoelig die heeft echt heel weinig hcg nodig om al uit te slaan

dus denk dat je gewoon zwanger bent hoor :hug:

Geen paniek!! De KV 2v5 is zooooo gevoelig daar kan Predictor met geen mogelijkheid aan tippen. 20 minuten is wel na de afleestijd (die is 10 mn geloof ik) maar een streep verschijnt niet zomaar. Ik heb althans altijd negatief (omowit zeg maar) getest als ik niet zwanger was en enkel bij een zwangerschap verscheen er een streep. Predictor zou ik niet snel doen, sterker nog ik wacht tot ik zeker een dag of 3/4 overtijd ben voor ik die pak. Huismerk van de apo ben ik ook niet zo over te spreken (liepen bij mij door en waren iig bagger) dan zou ik ws eerder een 3pak digi van de CB meenemen als je daar bent. Die zijn gevoelig (ik meen 25 aan hCG waarde) en toch betrouwbaar omdat je geen streepjes hoeft te zoeken. :-*

Thanks, ik ben inmiddels ook wel wat rustiger. Als ik gisteren niet had getest en alleen vandaag dan had ik niet getwijfeld maar gewoon de conclusie getrokken ’ het is nog vroeg’



Op de kv test had ik gewoon na 5 min 2 strepen en bij de predictor na 5 min (bijna) niks en na 20 min wel. De predictor is 30 min geldig (staat op bijsluiter) en dat is ook niet zonder reden denk ik dan achteraf…



ik heb mezelf ingehouden en geen tests meer gehaald, ik haal morgenmiddag wel weer 2 kv testen en ik zie wel of ik ze gebruik. Ik had tenslotte vandaag ongesteld moeten worden :roll:

Dit zijn de tests…heb wel het idee dat de predictor door het opdrogen donkerder is geworden…de foto van de KV heb ik bijna meteen na het testen gemaakt.




  • foto’s inmiddels verwijderd *

ik wil niet veel zeggen hoor maar ik zie bij allebei de testen toch duidelijk een streep…dus gefeliciteerd!!!

ik zeg ook gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:

…zou het dan niks uitmaken dat die predictor zo laat opkleurde… :think:



Pff lastig hoor, de vorige keer was ik helemaal niet zo onzeker!

Als die predictor binnen een half uur zo kleurde mag je um gewoon als positief aflezen.

Als ik allebei jou tests zie zeg ik gewoon



GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance:

Ook vanuit hier, gefeliciteerd :wink:

en kv is echt veel gevoeliger dan predictor…



Groetjes,

Femke



ps twee VETTE strepen, je bent gewoon hartstikke zwanger! Gefeliciteerd!

Die predictor is dan toch echt wel duidelijk hoor! En geen bloed geeft moed nietwaar? :wink: Zwanger ben je! :thumbup:

:o wow dat zijn allebei echt wel heel duidelijke testen hoor!!! Maar kan me je twijfel ook wel heel goed voorstellen :hug:



(hier iets vergelijkbaars: dag voor NOD getest met test van Sensitest, heeel vaag maar wel zichtbaar streepje. Vond 'm niet duidelijk genoeg, en heb diezelfde dag test gedaan met een andere Sensitest-test; eentje die 6 dagen vóór je NOD al positief zou moeten testen… nou mooi géén streep dus he… :shifty: echt helemaal niks… dan ga je je toch ook wel van alles in je hoofd halen :roll: gelukkig 2dgn later KV-test en die was net zo duidelijk als jouw KV-test! 't Resultaat hobbelt hier al bijna 20mnd rond :wink: )



Dusse: gefeliciteerd :dance: :inlove:

En gewoon morgen om jezelf gerust te stellen nog een test doen hoor! En dan woensdag weer, er zitten er toch 2 in 1 zo’n doosje :wink: Streep zal dan nóg wel duidelijker zijn!

Proficiat!!!



Hardtsikke zwanger!!! :thumbup:

Gefeliciteerd! :smiley:



Dat zijn echt duidelijke strepen hoor!



Ik gebruik ook geen predictor meer, die gaf bij mij ook lang negatief aan…

ja voor mij ook lout and clear hoor :mrgreen:

gefeliciteerd!!!

Van harte gefeliciteerd meid.

En duidelijke strepen.

Predictor is niet een echte betrouwbare test, heb zelfs gehoort dat ie postief gaf, terwijl ze niet zwanger waren.

Dus gewoon op de andere testen en vooral de kruidvat 2 voor 5 euro zijn kei goed.

Thanks allemaal :oops: :-*



Ik heb eigenlijk ook besloten niet meer te gaan testen. Streep is streep (ik was vanochtend zelfs misselijk :shifty:) en ja…als het niet goed gaat kan ik er toch niets aan doen hè…



En inderdaad, ik zei al tegen mijn moeder; geen bloed is goed! :thumbup: