gisteren de auto voor apk gehad en gelijk een grote beurt…kassa…700 euro ppprrrrttttt weg
en nu is onze combimagnetron stuk, die willen we laten maken, nou komt er donderdag een monteur, …je raadt het al kassa…alleen al 53 euro voorrijdkosten, 10.99 euro per 10 minuten arbeidsloon, en ook nog eens iets van 6 euro eenmalige behandelingskosten, ohja en eventueel te gebruiken onderdelen worden apart gespecificeerd…
nou lekker dan!!!
heb je eindelijk iets op de spaar rekening staan, kan je het gelijk weer inleveren
voor die combi zou ik niemand laten komen… je hebt bijna een nieuwe voor het geld wat je straks kwijt bent aan reparatie…
Maar zonde geld zijn zulke dingen wel altijd!!
ik zou inderdaad voor die combimagnetron eens even kijken wat een nieuwe kost…
En daarom heeft manlief besloten geen ‘nieuwe’ auto’s meer te kopen. En staan er nu 2 voor de deur uit 1991 voor rond de 400 euro met APK voor een heel jaar…Komen ze volgend jaar niet door de APK jammer dan en kijken we voor weer een ander auto. Bovendien zijn ze ook nog erg goedkoop in de belasting en verz. dus bijna geen onkosten…Nee voor ons geen hoge APK keuringskosten meer. En we laten ze keuren niet bij de vakgarage maar bij iemand wiens hobby het is Peugeotjes op te knappen. Erg handig!
Gelukkig kost een APK + grote beurt niet zo veel voor mij.
Mijn zwager werktte bij een opel-dealer hier in de buurt. Ik was voor APK + grote beurt en 4 nieuwe banden 300 euro kwijt. :dance:
Nu werkt hij als manager bij de Kwik-fit, dus daar valt ook vast wel wat te regelen.
En wat betreft de combimagnetron. Tegewoordig kosten ze nog geen 100 euro volgens mij.