PPD of gewoon overspannen?

Je bent te goed voor deze wereld :wink:

Zo te lezen maakt je schoonfamilie zich dus absoluut niet druk om jou, maar andersom doe jij dat wel voor hun.

Dan zou je jezelf kunnen afvragen wat het voor jou oplevert.

Niks dus, alleen een hoop stress.

Echt, het klinkt makkelijk gezegd, maar als je het los laat, wordt het ook voor jou stukken makkelijker. :hug:

Succes straks moppie :-*

:hug:

Bezoekje aan de ha was wel even nuttig achteraf. Zij heeft gebeld met de ka wat we nou nog kunnen doen en een vervangster (hele aardige vrouw die ik ken van de provocatietesten en zij kon zich ons ook nog herinneren) wil dat we nu Neocate voeding gaan proberen. Hier zit echt helemaal niks van eiwitten meer in in de Nutramigen blijkbaar nog wel een beetje. En aangezien hij krampen blijft houden en zo onrustig drinkt hoop ik dat dat dan toch eindelijk de oplossing is! Dat zal mij weer een stuk meer rust geven! Verder stelde zij voor om te praten met de klinisch psycholoog van het zkh die heeft vaker te maken met mensen die onze problemen hebben en dat leek haar wel nuttig. Had van de ha ook een adres van een psych gehad maar dat laten we nu even zitten. Ze stelde in eerste instantie voor om Sem maar weer op te laten nemen zodat ik wat rust zou krijgen maar dat zie ik niet zitten. Geeft mij alleen maar meer stress en onrust. Ze dacht dat ik zelf wel heel goed weet wat er speelt en had niet het idee dat ik verder medicijnen of zo kon gebruiken, ze vindt me ook niet echt depressief eerder oververmoeid maar wel tegen depressief aan. Nou ja, dat mag de psych allemaal uit gaan maken!

Bezoekje aan de ha was wel even nuttig achteraf. Zij heeft gebeld met de ka wat we nou nog kunnen doen en een vervangster (hele aardige vrouw die ik ken van de provocatietesten en zij kon zich ons ook nog herinneren) wil dat we nu Neocate voeding gaan proberen. Hier zit echt helemaal niks van eiwitten meer in in de Nutramigen blijkbaar nog wel een beetje. En aangezien hij krampen blijft houden en zo onrustig drinkt hoop ik dat dat dan toch eindelijk de oplossing is! Dat zal mij weer een stuk meer rust geven! Verder stelde zij voor om te praten met de klinisch psycholoog van het zkh die heeft vaker te maken met mensen die onze problemen hebben en dat leek haar wel nuttig. Had van de ha ook een adres van een psych gehad maar dat laten we nu even zitten. Ze stelde in eerste instantie voor om Sem maar weer op te laten nemen zodat ik wat rust zou krijgen maar dat zie ik niet zitten. Geeft mij alleen maar meer stress en onrust. Ze dacht dat ik zelf wel heel goed weet wat er speelt en had niet het idee dat ik verder medicijnen of zo kon gebruiken, ze vindt me ook niet echt depressief eerder oververmoeid maar wel tegen depressief aan. Nou ja, dat mag de psych allemaal uit gaan maken!

Fijn dat alles zo goed is opgepakt! Ik hoop dat die nieuwe voeding een uitkomst gaat zijn voor je zoontje.

Opnemen in het ziekenhuis lijkt mij persoonlijk ook veel erger dan als hij thuis is. Thuis voel je je toch gemakkelijker dan in een ziekenhuis. Daar wordt je verschrikkelijk geleefd.

Kun je binnenkort al terecht bij de psych van het ziekenhuis? Hoop het zo voor jullie :pray:

Ik hoop dat de nieuwe voeding gaat aanslaan :pray:

En voor jou dat je binnenkort terecht kunt.

Ik denk ook niet dat je depressief bent. Je klinkt hetzelfde als ik toen.

Gewoon in en in moe, uitgeput. Het batterijtje is gewoon leeg.

Dikke knuf voor jullie :hug:

Meiden jullie zijn allemaal lief! Bedankt, dat geeft toch weer moed! Ben vanochtend meteen aan het rondbellen gegaan voor de nieuwe voeding (Jim daardoor ietsje te laat op het kdv maar vond dit wat belangrijker 8) ) dus nou maar hopen dat ze gauw gaan leveren! Sem heeft vanochtend een kwartier op de babygroep gezeten maar was al moe en ging meteen over de rooie dus dat beloofd nog wat! Maandag gaat hij een uurtje en woensdag gaat hij echt een paar uurtjes omdat ik dan naar de arbo moet maar we hebben al afgesproken dat ze me gewoon bellen als het niet gaat, arbo of niet.

Ben heel benieuwd hoe het nu gaat met jou en Sem… :hug: