Potjes opwarmen Hoe?

Hoe warme jullie potjes op?

Ik heb geen magnetron :shifty:

in pannetje met water of flessenwarmer

Ok het potje kan gewoon in water? eerst aan de kook brengen?

@Sweet-Love wrote:

Ok het potje kan gewoon in water? eerst aan de kook brengen?

Kan hoeft niet, je kunt het ook met potje an al aan de kook brengen.

Je kunt ook het eten op een bordje doen of in een schaaltje

en dat op een steelpannetje met kokend water zetten.

Of toch overwegen om over een maand of 2 als je begint met

de warme hap een magnetron aan te schaffen :slight_smile:

Ja inderdaad, moet dan ook echt een magnetron dan aan gaan schaffen, denk dat dan op dat moment makkelijker is.

t schijnt wel dat het veel gezonder is om het in een flessenwarmer te doen… of is dat weer een fabeltje?

overigens doe ik het altijdin de magnetron, maar ik vind dat wel erg lastig omdat de delen niet allemaal even warm zijn! sommige plekken in het potje koken, en andere zijn koud.

Konijn Doe je dan het potje zo in de magnetron? Ik doe het in zo’n plastic Ikea-schaaltje. Ongeveer 30 seconden op 800 Watt, even roeren en dan weer 30 seconden. Dan heb je het egaal warm, hoor!

Ik heb wel zo een magnetron bordje met deksel, nu de magnetron nog, effe kijken deze week!

@konijn wrote:

t schijnt wel dat het veel gezonder is om het in een flessenwarmer te doen… of is dat weer een fabeltje?

overigens doe ik het altijdin de magnetron, maar ik vind dat wel erg lastig omdat de delen niet allemaal even warm zijn! sommige plekken in het potje koken, en andere zijn koud.

Halverwege even doorroeren en dan weer terug zetten! :slight_smile:

hier ook potje uitscheppen in een bakje en dan in de magnetron… 20 sec even roeien en dan 20 sec dan weer omroeren

klaar

altijd een plastic lepel gebruiken hiervoor…

als je geen magnetron heb zou ik gewoon potje in pan met water zetten ( deksel eraf) en dan zo opwarmen…

let er wel op dat het potje heel heet wordt…

Ik heb een magnetron aangeschaft vandaag!

Via MP krijg hem morgen! :mrgreen: