potjes en luiers in Griekenland

Zijn jullie al wel met baby naar Griekenland geweest? Moet ik voor 8 dagen zelf potjes en luiers meeslepen? Ik kan het daar ongetwijfeld wel kopen, maar komt dat overeen met wat we hier verkopen. En dan doel ik nog voornamelijk op de soorten fruit en groente wat in de potjes zit.

Hoe hebben jullie dat gedaan? En wie kan mij vertellen wat ze daar verkopen?

Wij gaan straks 8 dagen naar Corfu.

ze verkopen daar ook gewoon luiers vaak pampers, maar schrik niet van de prijs. zo 20 euro per pak. en wij zaten toen gewoon op het vaste land tussen de gewone grieken. dus misschien op zo’n eiland nog duurder.

bij de supermarkt daar verkochten ze ook gewoon potjes. ja of het kwaliteit is dat weet ik niet. wij gebruikten ze niet. wij maakten gewoon vers eten klaar. was wel een hele opgaaf op een eenpits toestel, maar goed als je wil kan alles

Wij zijn ook geweest toen Rav ongeveer 7 maand was.

We hebben daar wel wat potjes gekocht. Maar we hebben ook veel zelfgemaakt. Gewoon wat groente koken staafmixer mee en klaar.

Luiers hebben we ook gewoon daar gekocht. Alleen voor de nacht hebben we pampers mee genomen. Verder gewoon de luiers die daar goedkoop waren.

Ik denk altijd maar, ze hebben overal babys, dus er is echt wel eten voor ze te krijgen hoor :wink: .

We zijn weer terug. Toch nog even een reactie voor degene die het nog willen weten :wink:.

Op Corfu waren de luiers wel duur, maar ze waren er wel :lol:. Wij hebben daar een pak Libero gekocht. Maatje 4, 29 luiers voor €10,-.

Potjes waren lastiger. Ze hadden daar alleen een paar groentepotjes en fruitpotjes vanaf 4 maanden. Groentepotjes hadden we zelf meegenomen en fruit heeft Mara veel vers gegeten. Dat is daar wel in overvloed te krijgen.

Leuk dat je hebt laten weten hoe je het hebt ervaren.

Hopelijk heb je een heerlijke vakantie gehad!