Potje vraag

Luca gaat sinds een paar maanden op potje vlak voordat hij gaat slapen, dat gaat heel goed. Hij is zelf begonnen met het aangeven wanneer hij moest. Maar nu wil hij voor het slapen gaan ineens vaker, hij moet dan slapen maar " moet" weer op het potje. het duurt ook gewoon 15 minuten voordat hij klaar is, en dan wil hij een tijdje later weer. Zo kunnen we soms de hele avond zoet zijn, maar ik moet erbij zeggen dat hij elke keer ook echt wat doet, en niet een druppeltje maar veel.

We geven hem ook niet veel drinken voordat hij naar bed gaat.

Hebben jullie hier ervaring mee? en moeten we er gewoon maar elke keer aan toe geven? hij gaat ook echt niet slapen wanneer hij niet op potje is geweest.

Als ik het zo lees, is hij alleen maar aan het rekken om maar niet naar bed te hoeven. Kindjes zijn een ster in dingen verzinnen en als ze merken dat daar aan toe gegeven wordt is dat natuurlijk helemaal leuk. Ik zou dus zelf dat je hem 1 keer op het potje gezet het voor het slapen niet meer op het potje zetten. Gewoon lekker naar bed en lekker slapen.

Succes

ik ben het helemaal met Essy eens.

Tara doet hier nu overdag ook op het potje. deze staat gewoon in de kamer. in het begin ging ze elke minuut erop zitten.

Nu het nieuwe ervan af is doet ze dat ook niet meer