3,5 week geleden is na een niet goede zwangerschap de zwangerschap afgebroken.
Nu had ik afgelopen vrijdag avond laat een zwangerschaps test gedaan met clearblue en die gaf knal positief aan.
Nu net toch nog een test gedaan met de clearblue test met de zwangerschaps indicator en die geeft weer duidelijk zwanger 1-2 weken…
Na contact met het ziekenhuis te hebben gehad ben ik enorm in twijfel. Zij zeggen dat het na ruim 3 weken niet meer mogelijk is om positief te testen en dat er nu dus een kansje is dat ik opnieuw zwanger ben…wie heeft het ook mee gemaakt met die positieve testen?
Alvast bedankt!
jeetje dat is lastig
ik denk dat er niks anders op zit dan bloed laten prikken bij de ha en misschien een echo?
:hug:
Nou…ik kan je uit ervaring vertellen dat positief testen na een miskraam 3 tot 4 weken eerder echt wel kan…
Ik zou in jouw geval (hoe lastig ook) nog een week of anderhalve week wachten en opnieuw testen als je dan nog geen bloedverlies gehad hebt.
Het kan zo zijn dat je zwanger bent natuurlijk, maar om eerlijk te zijn denk ik dat de kans klein is als je pas 3,5 week geleden een zwangerschapsonderbreking gehad hebt.
mag ik vragen hoe ver je zwanger was? want hoe langer hoe meer tijd het hormoon nodig heeft om uit je lichaam te zijn… en drie w is niet lang…
veel sterkte :hug:
Als 3,5 week geleden je zwangerschap onderbroken is dan zou je nu nog geen 4 weken zwanger zijn en denk ik niet dat je al een knalpositieve ClearBlue zwangerschapstest kan krijgen.
Het zou natuurlijk wel kunnen, maar dan zou je wel pril zwanger zijn en moet die CB-indicator over 1 week dan ‘2-3 weken’ aangeven. Dus over 1 of 2 weken even een nieuwe test doen.
Hopelijk is het een nieuwe zwangerschap
Wanneer hcg afneemt zal ook de clearblue test met indicator dit aangeven door minder weken te berekenen. Het kan dus ook zo zijn dat een week geleden de test wel 2-3wk had aangegeven.
Idd volgende week nog een keer testen voor zekerheid.
Na mijn eerste miskraam en curretage bleef de test nog zo’n maand lang positief, zonder dat ik echt zwanger was.
Na mijn tweede miskraam, ging de positieve test toch echt over van 1-2 weken naar 2-3 weken en was ik opnieuw zwanger. Heel onzeker allemaal. Sterkte!
Oh meid dit is een onzekerheid. Wat rot voor je!
Ik weet niet hoe lang je zwanger was en of het vruchtje al overleden was of dat het echt afgebroken is bij een levend vruchtje. Hoe dan ook daar alleen al sterkte voor gewenst. Het is niet nix.
Het lijkt mij ook iets onwaarschijnlijk dat je nu al positief zou testen van een nieuwe zwangerschap, maar misschien heb je al heel vroeg een eisprong gehad? Wat hebben ze je in het ziekenhuis geadviseerd te doen? Die zouden het toch juist moeten weten lijkt mij… :think: Ik voor je hoor!
Ik bleef na mijn miskraam ook postief testen, bij mij bleek het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn.
Als jou zwangerschap door middel van een curretage afgebroken is, is dit natuurlijk praktisch onmogelijk.
Ik zou volgende week gewoon nog eens testen!
ooo ik zie dat dit topic alweer 2 weken oude is, dus waarschijnlijk weet je ondertussen al meer…
@mayo28 wrote:
ooo ik zie dat dit topic alweer 2 weken oude is, dus waarschijnlijk weet je ondertussen al meer…
Scherp! Dat had spuit 11 hier (ik dus) nog niet eens gezien