Postcodeloterijfiets en kinderzitjes

Hallo,



ben sinds zaterdag in het bezit van een prachtig nieuwe postcodeloterijfiets, ben er heel blij mee fietst heerlijk, maar…



Ze zeiden daar dat de bobike mini erop kon… maar echt niet dat wij het voor elkaar krijgen, dan zouden we het transportrek eraf moeten halen en dat vind ik nou net zo leuk aan die fiets… wilde er graag een mand op enzo… lekker fout allemaal…



Is iemand er al achter hoe het wel kan?



En dan de maxi… is die wel te bevestigen met de beugel van de junior? :think:





Alvast bedankt en groetjes!

hier in het dorp rijden al een maand een hoop postcodeloterijfietsen, maar heb er nog geen een gezien met een fiettoeltje erop… :think:

dus geen idee of het kan, hier wordt het in elk geval niet gedaan

Ben je al bij een fietsenzaak geweest? Ik zou daar eens om advies vragen en ze het ook dan meteen laten doen.



:-*

Wij hebben ook een postcodeloterijfiets, maar als je voorop een fietsstoeltje plaatst, breekt je kind zijn/haar beentjes (aangezien het rek niet mee draait). Dus ofwel het rek eraf halen of een fietsstoeltje achterop een fietsstoeltje plaatsen.

Ja klopt ja… alleen nou kan de bobike maxi ook niet achterop, de voetbakjes moeten bevestigd worden aan de fiets, maar omdat het frame niet rond is gaat dat ook niet :roll:



Heb al diverse fietsenmakers gesproken en ik ben genoodzaakt een yepp aan te schaffen, heel hip bij deze fiets en dan graag een oranje :wink:



maar ja tweedehands zijn ze er nog niet echt… katsjing…!

je oude verkopen en met de opbrengst en wat extra nieuwe kopen, afentoe iets voor jezelf mag best en wie weet wat ze bij verkoop samen met de fiets opleveren 8)

mwaaaahhh heb een fiets van 25 jr oud… nog best goed, maar krijg er vast niet veel meer voor, plus dat mn bobikejes ook al 2e hands zijn :angel:



Maar ik ben het er zeker mee eens dat ik best wel recht heb op zo’n mooie nieuwe Yepp :angel:

ik bedoelde je zitje… 8) geen idee wat die oleveren, maar een yepp is toch niet veel duurder? ik dacht zelfs goedkoper?

maar ja, indd wel weer nieuw kopen…

succes met verzinnen :smiley: anders ff collecteren, ben je niet bijna jarig ofzo 8)

Haha nee i wish!



zit al te bedenken wat ik nog meer zou kunnen verkopen :think: :slight_smile:

de wipstoel, babybadje heeft je pop niet meer nodig :mrgreen: :-* sorry, word nu melig :oops:

Wipstoel heb ik uitgeleend aan mn vriendin met een mini babytje :inlove: en mijn pop heeft geen badje :stuck_out_tongue:



ah je hebt wel goeie ideeën :-*

hier ooit een ontzettend 12e hands achterzitje van Bobike voor 25 euro verkocht… dus dat is al binnen :lol:



Als de yepp wel kan dan wist ik het wel hoor… niet dat ik de yepp nou heel erg mooi vind, maar dan kon ik wel rondcrossen op een nieuwe fiets MET (bij deze fiets een witte)mand voorop en de kleine achterop in de yepp… ja kwam helemaal goed :thumbup: .

Zijn die bakkersmanden weerbestendig dan? Ik zag gisteren namelijk zo’n fiets met een knalgroene krat, zelfde kleur groen als in de fiets… leek me wel handig…



maar vond een witte mand zoals ze bij de tent hadden staan ook mooi, rode bloemen aan het stuur…



zie een 2ehandse een zwarte voor 65euro…

Van mijn vriend een leuk cadeautje gehad :inlove:



Een knaloranje Yepp Maxi, past alleen wanneer je zo’n extra bagagedrager achterop plaatst met easy window… maar ik fiets al heerlijk rond met dochterlief!!



Is serieus de enige mogelijkheid, dus mocht iemand zo’n fiets hebben :wink:

Kijk da’s nog es lief :inlove: