Ik krijg net een brief dat ik érrug moet opletten, want mijn abonnement zou niet volledig zijn en ik zou slechts deelnemen aan 13 trekkingen ipv 14 trekkingen.
Dús, natuurlijk…bel snel om je abonnement volledig te maken. :?
Wie weet hoe dit zit. Doe ik nu wel of niet mee met de oudejaarstrekking?
Is dat niet gewoon de 13e trekking? :think:
Van de site van de Postcode Loterij:
Er zijn veertien trekkingen per jaar: twaalf maandelijkse trekkingen (waarvan twee PostcodeKanjer trekkingen) en tweemaal per jaar een extra trekking. In 2011 zijn deze extra trekkingen in augustus en december. In die maanden wordt zowel de inleg van de maandelijkse trekking als die van de extra trekking van uw rekening afgeschreven. De extra trekkingen hebben een aangepast prijzenpakket met opvallende prijzen. In de extra trekking van augustus 2010 werd een bijzondere prijs getrokken, de Europese PostcodeKanjer van in totaal 12,3 miljoen euro.
Met de opbrengst van de extra trekkingen steunt de Postcode Loterij bijzondere projecten van haar goede doelen.
Als u ná februari 2009 deelnemer van de Postcode Loterij bent geworden, dan doet u automatisch mee met 14 trekkingen. Bent u voor die tijd deelnemer geworden, dan doet u mee met 12 of 13 trekkingen per jaar.
Wilt u met uw lot(en) meespelen met 14 trekkingen, neem dan contact op met Ledenservice: 0900 - 300 1500 (10 cpm, 9.00-21.00 uur).
Ik zou dus even in je afschriften kijken of je rond augustus betaald heb voor een extra trekking. Zonee, dan zou jouw 13e trekking dus Oudjaar moeten zijn. Zoja, dan zou ik toch even gaan bellen.
Owja, bij ons is de extra trekking voor Oudjaar al eraf geschreven, dus dat zou bij jou dan ook moeten zijn als je met Oudjaar mee doet.
Ik krijg net de brief ook binnen :eh:
En ik weet 99% zeker dat de trekking voor Oudjaar al is afgeschreven bij mijn man, dat zag ik laatst toen hij ging internetbankieren.
:think:
Nee, staat los van de oudejaars en de Koninginnedag trekkingen. Je doet gewoon mee, maar ze willen natuurlijk graag dat iedereen in verwarring wordt gebracht en dan nog een lot voor de extra trekking koopt…
@~Marion~ wrote:
Nee, staat los van de oudejaars en de Koninginnedag trekkingen. Je doet gewoon mee, maar ze willen natuurlijk graag dat iedereen in verwarring wordt gebracht en dan nog een lot voor de extra trekking koopt…
Tja, dacht ik dus ook. Maar het bericht van Sassie brengt me weer in verwarring.
Ook al zou ik niet meedoen aan de oudejaarsloting, zou ik nog niet even snel gaan bellen nu. Maar wil dan voor volgend jaar wel weten waar ik aan toe ben.
Heb het even nagekeken.
Ik denk dat Sassie toch gelijk heeft en je niet zomaar meespeelt. Heb wel betaald in augustus voor een extra trekking, en nu nog geen afschrijving voor een extra trekking in december.
Mijn man is nog in het ziekenhuis, dus ik kan niet op zijn rekening met internetbankieren om te checker of bij ons wel/niet Oudjaarstrekking eraf is gehaald.
Ik dacht van wel, want mijn man merkte nog op dat dit 26/27 euro was en dit vonden we prijziger dan de normale maandelijkse afschrijving.
Terwijl ik dit bericht aan het typen ben, vraag ik mij af of dit niet de Oudjaarslot van de Staatsloterij is :think:
(daar doen we ook aan mee :oops:)
een van de redenen dat ik langzamerhand niet goed wordt van die pc loterij. Ik wil het al jaren opzeggen maar doe het maar niet. Mijn goede voornemen voor het volgende jaar :shifty:
Volgens mij is de 14e trekking met Oud en Nieuw!
@Bella wrote:
een van de redenen dat ik langzamerhand niet goed wordt van die pc loterij. Ik wil het al jaren opzeggen maar doe het maar niet. Mijn goede voornemen voor het volgende jaar :shifty:
Dit goede voornemen net uitgevoerd, voor mij en Roel opgezegd. Ook zo fijn hoe je dan aan de telefoon nog links en rechts bloot staat aan manipulatieve praatjes. Maar afijn. Ik kan de 22 euro per maand goed gebruiken voor andere zaken.
@Bella wrote:
@Bella wrote:een van de redenen dat ik langzamerhand niet goed wordt van die pc loterij. Ik wil het al jaren opzeggen maar doe het maar niet. Mijn goede voornemen voor het volgende jaar :shifty:
Dit goede voornemen net uitgevoerd, voor mij en Roel opgezegd. Ook zo fijn hoe je dan aan de telefoon nog links en rechts bloot staat aan manipulatieve praatjes. Maar afijn. Ik kan de 22 euro per maand goed gebruiken voor andere zaken.
Ja heel vervelend. Heb het vorig jaar gedaan en was zoooo kwaad om dat telefoontje. “Vind u het nou niet jammer dat u geen kans meer maakt op de hatseflatsprijs”…
“Nee…”
“nou ik vind het wel heeeel jammer voor u, bladiebla.”
Na en tijdje heb ik gezegd dat ik het heel jammer vind dat de telefonistes van de postcodeloterij zich zo laten brainwashen door het bedrijf waar ze werken dat ze niet meer menselijk aan de telefoon kunne komen…
Of zoiets dergelijks.
Ben blij dat ik van de klote-postcodeloterij af ben…
Eng gedoe…
Vriendin van mij werkt sinds een tijdje bij ze en ik moet zeggen, dat ik nogal schrok van de kerst “cadeautjes” die ze konden krijgen… :shifty: :roll:… Geen wonder dat ze zoveel mogelijk mensen willen behouden…
@Bella wrote:
@Bella wrote:een van de redenen dat ik langzamerhand niet goed wordt van die pc loterij. Ik wil het al jaren opzeggen maar doe het maar niet. Mijn goede voornemen voor het volgende jaar :shifty:
Je kan tegenwoordig ook opzeggen via de site zelf, heb je geen last van die mensen die je alsnog proberen over te halen. ( heeft mn vriend dus vanmiddag gedaan

Mn vriend heeft onze loten ook opgezegd. We hebben toen paar jaar geleden een leuke wijkprijs gewonnen en daarna helemaal niks meer. Ja de ijsprijs, moet wel zeggen die ga ik best missen dat lekkere ijs

Nu kunnen wij die 20€ pm heel hard gebruiken en we wonnen toch niks meer.
@Madre wrote:
@Bella wrote:@Bella wrote:een van de redenen dat ik langzamerhand niet goed wordt van die pc loterij. Ik wil het al jaren opzeggen maar doe het maar niet. Mijn goede voornemen voor het volgende jaar :shifty:
Ja heel vervelend. Heb het vorig jaar gedaan en was zoooo kwaad om dat telefoontje. “Vind u het nou niet jammer dat u geen kans meer maakt op de hatseflatsprijs”…
“Nee…”
“nou ik vind het wel heeeel jammer voor u, bladiebla.”
Na en tijdje heb ik gezegd dat ik het heel jammer vind dat de telefonistes van de postcodeloterij zich zo laten brainwashen door het bedrijf waar ze werken dat ze niet meer menselijk aan de telefoon kunne komen…
Of zoiets dergelijks.
Ben blij dat ik van de klote-postcodeloterij af ben…
Eng gedoe…
Oeh, wat vond ik dat ook erg. Ik probeer altijd aardig te blijven tegen telefonisten van commerciele bedrijven, ze doen ook maar hun werk. Maar er zijn grenzen. Zo werd mij gevraagd waarom ik dan geen goede doelen wilde steunen. Schei uit zeg.
Wees wel voorbereid; ook via internetopzegging, ze zullen je weer gaan bellen en brieven sturen.
@anjella80 wrote:
@Bella wrote:@Bella wrote:een van de redenen dat ik langzamerhand niet goed wordt van die pc loterij. Ik wil het al jaren opzeggen maar doe het maar niet. Mijn goede voornemen voor het volgende jaar :shifty:
Je kan tegenwoordig ook opzeggen via de site zelf, heb je geen last van die mensen die je alsnog proberen over te halen. ( heeft mn vriend dus vanmiddag gedaan)
Mn vriend heeft onze loten ook opgezegd. We hebben toen paar jaar geleden een leuke wijkprijs gewonnen en daarna helemaal niks meer. Ja de ijsprijs, moet wel zeggen die ga ik best missen dat lekkere ijs
Nu kunnen wij die 20€ pm heel hard gebruiken en we wonnen toch niks meer.
Hoogstwaarschijnlijk gaan ze bellen om te bevestigen en dan gaan ze alsnog zeuren.
Ik heb netjes via brief opgezegd en kreeg een brief terug met een telefoonnummer wat ik moest bellen om te bevestigen.

een collega van mij heeft 5 loten op de goede postcode… Dat is dan weer wel lekker natuurlijk…
Ben benieuwd wat ze gaat krijgen as vrijdag…
Zelf hebben we 1 lot, want hij zal toch maar eens vallen in onze straat…
grts patricia
Tja en daar spelen ze op je gevoel he…
De hele straat heeft gewonnen en jij krijgt niets…Daarom houden mensen maar een lot aan. Bang om als enige van de straat niets te krijgen. Vind het een naar iets, die gedeelde prijzen. Bleh.
Ik koop af en toe wel een staatslot, vind ik ook wel leuk, hoop doet leven toch? maar zo vast zitten aan iets psychologisch not-done…Daar ben ik klaar mee…
Hoop dat jullie allemaal een keer winnen hoor…