Postcodeloterij, info gevraagd

Mijn broertje heeft van de week met de postcodeloterij 1000 Euro gewonnen, dus toen dacht ik, misschien ook wel wat om er aan mee te gaan doen. Mijn man vindt het altijd geldverspilling en gelooft er niet zo in dat het geld naar de goede doelen gaat. Maar ik geloof er wel in. Nu is mijn vraag aan de deelnemers: hoe vaak win je iets met 1 lot? Hoe vaak worden er prijzen weggegeven (ook hele kleine)? Wat hebben de kleine lettertjes mij te vertellen?



Ik zal ook de site van hun eens gaan lezen, maar ik wil ook graag antwoord van mensen die meedoen.



Alvast bedankt!



Viratine

Ik doe nu een paar maanden mee en ik heb deze maand 5 euro gewonnen :lol: :lol: :lol: :lol:



Ik doe meer mee omdat het ik het gevoel heb dat als ik nergens aan mee doe ik nooit wat win.



Dus gewoon een klein beetje hoop elke maand.

ik doe nog niet zo lang mee, ook nooit wat gewonnen (nog)



mijn ouders doen al een poosje mee, en hebben ook al wel leuke dingen gewonnen, geld geen idee. MAar wel een kortingsagenda, vrijkaartjes voor meerdere dingen (sauna, madurodam enz) ijsprijs

En hoe duur kost 1 lot?

Mijn ouders doen al trouw 30 jaar mee en hebben nog nooit wat gewonnen.

Wij doen zo ie zo niet mee, puur omdat ik het zonde van mijn geld vindt.

Ik geloof wel dat het geld naar een goed doel gaat, alleen wordt het daar ook daadwerkelijk zo besteeds als dat ze beloven, zonder dat het in de zak beland van invloedrijke mensen.

ik doe al vanaf het begin zowat mee.

ik heb vaak een kleine prijs gewonnen, 5 gulden hier, 10 gulden daar, zelfs eens KPN aandelen :lol: daarna waren er van de bingo-kaarten: ook wel eens een kleine prijs. de laatste jaren musical kaarten enz.

al met al ben ik erg tevreden :thumbup:

maar vooral doe ik dus juist mee voor de goede doelen :wink: het scheelt me een hoop goede doelen apart geld geven. vind het super zo. en volgens mij is het goed georganiseerd en wordt het streng gecontroleerd :shifty:

Ik heb al twee keer een ijsprijs gewonnen en doe al 20 jaar mee! Lekker ijs, maar dat mag ook wel voor dat geld! :wink:



En af en toe eens 5 euro, maar hoe vaak, geen idee. Ik hou het niet bij. Toen ik 18 was, wilde ik iets aan een goed doel doen, en hierbij had ik ook nog kans er iets aan over te houden. Daarom heb ik me toen aangemeld. (jeutje, 20 jr. gelee alweer…)

doe al 6 jaar mee maar denk dat ik 1 x 10 euro heb gewonnen en 1 x 2 euro :roll:

Ik heb twee loten. Ik heb wel eens kaartjes ergens voor gewonnen en ook een fiets. Verder kleine geldbedragen.

Als een lot zonder verdubbelaar 8 Euro kost, hoe lang kan ik dan meespelen met dat lot? Met andere woorden, hoe vaak moet ik een lot aanschaffen van 8 Euro? Iedere week? Iedere maand? Ieder jaar???

van de site:



Hierbij machtig ik de Nationale Postcode Loterij N.V. tot schriftelijke wederopzegging de inleg per trekking (13 trekkingen per jaar) van mijn bankrekening af te schrijven. Ik ga akkoord met het deelnemersreglement. Ik ga meespelen met 2 loten à 9 euro inclusief Verdubbelaar.

Wij doen ook al jaren mee en nog nooi wat gewonnen!



Ik ben heel eerlijk, wij doen mee voor het geld. Stel je toch eens voor dat er hier een megaprijs valt en je krijgt niets omdat je niet mee doet, dan sla je jezelf toch wel even voor de kop. Dat de goede doelen ook iets krijgen is mooi meegenomen… oke oke, de kans dar je wat wint is heel klein, maar stel je toch eens voor…

Ik doe nu bijna twee jaar mee volgens mij… 1 keer ijsprijs en 1 keer drie euro gewonnen :mrgreen: En vorige maand viel hier een agenda in de bus met kortingsbonnen, maar ik dacht dat iedereen die kreeg die meedoet? Of niet? :think:



Maar ik doe ook mee voor t geld hoor… stel je voor zeg dat er 25 miljoen op onze straat valt en ik doe niet mee… zou gek worden denk ik :oops: :shifty:

Die dikke agenda met kortingsbonnen heb ik gekregen van mijn broertje, dus ik denk dat iedereen die heeft gekregen die meedoet…

@Viragootje wrote:

Die dikke agenda met kortingsbonnen heb ik gekregen van mijn broertje, dus ik denk dat iedereen die heeft gekregen die meedoet…
idd die heb ik ook ontvangen :wink:



wij hebben geregeld een kleine prijs!

Wij doen ook mee, maar ik bekijk wel eens het prijzenpakket op hun website en eigenlijk vind ik dat belachelijk. Je doet toch mee aan een loterij om het geld, niet om ijs of vrijkaartjes voor een of andere vage voorstelling te winnen :think: . Toch doen we mee, want tja, stel dat die kanjer in onze straat valt :think: :roll: .

Ik ben denk ik een van de weinigen die wel een “grote” prijs heeft gewonnnen, namelijk meedelen in de postcodekanjer van januari 2007(bijna 24 miljoen).



Wij hadden 1 lot, en een prijs van 8600 euro (gaat nog 1/4 kansspelbel. vanaf), verschillenden mensen die wij kennen hadden 2 loten dus het dubbele.



De straat waar de miljoenen waren gevallen, hadden gemiddeld 4 miljoen per huishouden!!!



Ik doe overigens nog steeds mee, ze steunen ook goede doelen, dus dat is dan wel weer leuk!

Ook hier de agenda, die werd gestuurd omdat we trouw lid waren. Is dus geen prijs :wink:



De ijsprijs valt hier geregeld, tja lekker ijs hoor maar iets anders zou ook wel leuk zijn.

We hebben ook nog gewonnen bonnen voor de Zwaluwhoeve liggen, daar ga ik binnenkort maar eens met een paar vriendinnen naartoe.

Ik speel nu ongeveer 3 jaar mee en heb veel ijsprijzen gewonnen en 2x 5 euro. De agenda had ik ook :thumbup:

Ik doe mee voor het geld, stel je voor…en er worden goede doelen gesteund dus ik vind het wel goed voor die 9 euro per maand.

Wij doen ook al even mee, maar denk dat we een waardeloze postcode hebben… Heb 1 x een ijsprijs gewonnen… Wij hebben 3 loten… Maar goed doe bovenal mee voor de goede doelen :thumbup: