postcodeloterij fiets

wie heeft hem en fietst ie fijn???

wij hebben er twee gewonnen.

Half Zeewolde rijdt erop (hier bij ons in de buurt in ieder geval, haha), en ik geloof dat hij wel bevalt.

hier ook het halve dorp…

Hier half Den Helder!! :shock:

Haha ik heb ook al eens gedacht er een topic over te openen omdat ik me afvroeg waarom halve dorp hier op die fietsen rijdt. maar die dingen kun je dus, massaal, winnen? Ze zien er iig leuk uit.

Ik ben nieuwsgierig geworden ga es ff googlen

@Tamma wrote:

Half Zeewolde rijdt erop (hier bij ons in de buurt in ieder geval, haha), en ik geloof dat hij wel bevalt.

Dat wilde ik dus ook zeggen…hahaha…maar ze gingen ook wel voor 250 van de hand hier bij gezinnen die er meerdere hadden gewonnen.

Tis volgens mij vooral populair bij de jongeren, mijn dochter was dan ook erg teleurgesteld dat wij niet mee deden (doen) met de postcodeloterij want zij wilde ook maar wat graag zo’n fiets…

Hij fietst wel oke hoor! Even wennen alleen, dat rekje voorop beweegt niet meer als je de bocht omgaat! Mn ouders hebben dr ook eentje, net als de hele buurt daar…

hier rijden ze ook massaal en ik wil er ook zo graag een :oops:

Maar ondanks dat we 4 loten hebben, nog steeds helemaal niets…

@Sweet-Love wrote:

Hier half Den Helder!! :shock:

haha, ja…al mijn buren :stuck_out_tongue: nét voordat ik hier kwam wonen echt een week ervoor ofzo. Vond het zo vreemd als die fietsen in de straat

Oh wat jammer dat die hier niet is gevallen zeg, had wel een fiets kunnen gebruiken hier…

Hopelijk volgende keer meer geluk :pray: :mrgreen:

Ik ga ff kijken hoe die eruit zit :wink:

ben benieuwd wanneer we ze krijgen. straks in ons dorp a 6000 inwoners zijn er 1600 fietsen :shock: weet ik als ik bij de bakker buiten kom niet meer welke nou van mij is…

Wat leuk, gefeliciteerd!

Mijn ouders hadden er ook 2 maar hebben ze verkocht. Ik heb er wel een keer op gereden en ze fietsen super! :thumbup: Prima kwaliteit ook! En handig boodschappenrekje voorop!