Postcodekanjer

Vorig jaar zaten wij hier de hele week in spanning, de Postcodekanjer was in onze wijk (hele dorp) gevallen, en iedereen had het erover de laatste dagen van 2006!



Dit jaar is ie gevallen in Wijchen. Zitten er dames uit Wijchen op KOK???



:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Wij hadden trouwens niet de miljoenen, maar toch nog een hele leuke geldprijs van bijna 6000 euro!

Dit jaar gaan we ons geluk beproeven met een staatslot :wink:

Ik heb wel familie in Wijchen wonen, ze wonen net naast die wijk :? :?

Hihi… Anne-Marie… ik moet nog steeds elke keer aan je denken als ik langs Liempde kom… :mrgreen: Vandaag dus ook weer :angel:

Hier 2x een staatlot gekocht… :thumbup:

@faizaa wrote:

Hihi… Anne-Marie… ik moet nog steeds elke keer aan je denken als ik langs Liempde kom… :mrgreen: Vandaag dus ook weer :angel:

Hier 2x een staatlot gekocht… :thumbup:




Hahahahaha, wat grappig, werk je hier in de buurt? Ik dacht dat jij ergens uit Noord Holland kwam?

He verdorie ik heb ook altijd pech :? . Woon net naast de deur van wijchen… Nou dan gaan we ook maar gokken op de oudejaarsloterij

heb ik wijchen op school gezeten :smiley:

@Anne-marie wrote:

@faizaa wrote:
Hihi… Anne-Marie… ik moet nog steeds elke keer aan je denken als ik langs Liempde kom… :mrgreen: Vandaag dus ook weer :angel:

Hier 2x een staatlot gekocht… :thumbup:




Hahahahaha, wat grappig, werk je hier in de buurt? Ik dacht dat jij ergens uit Noord Holland kwam?






Nee uit Limburg… maar als ik meeting heb of ga shoppen in Utrecht (zoals vandaag) kom ik dus langs het grote blauwe bord: LIEMPDE… :mrgreen: en Liempde is Anne-marie… :mrgreen:

Wat leuk dat je dat weet :wink: :wink: :wink:

@Anne-marie wrote:

Wat leuk dat je dat weet :wink: :wink: :wink:






:slight_smile: ja ik heb toen meegelezen in jouw topic… en je prijs… :thumbup: vandaar… 8)



succes trouwens, ik zie dat je er bijna bent… :thumbup: nog even… kan nu niet lang meer duren, hoop ik…

Ik woon in de buurt, mijn postcode komt ook (een beetje) in de buurt, maar helaas :wink: Mijn vriendin woont op postcode 6605 en hij is gevallen op 6601. Mooi balen voor mijn vriendin.

Bij ons was het destijds het gesprek van de dag, overal waar je kwam, “en hoeveel loten hebben jullie?”



Op oudjaarsavond, bijna alleen maar gehad over de postcodekanjer, die de volgende dag feestelijk werd uitgereikt.



Al met al was het erg leuk om mee te maken!



Had nog wat foto’s gevonden

Mijn oom is in de prijzen gevallen blijkt.

Hij woonde daar en had 2 loten…hij woont er al een paar maanden niet meer maar niet opgezegd en gelukkig wel blijven betalen.

Hij heeft navraag gedaan via de folderdienst en er zijn 4000 woningen in die wijk.

Wanneer horen ze eigenlijk wat de winnende letters zijn??kan het nergens meer terug vinden.



sneeuwitje

Dat hoor je op de dag dat het feest is, op 1 januari. Wij wisten het zo rond 17:00.



Eerst beginnen ze met de prijs bekend te maken die per lot is gewonnen. Dat ging bij ons van 1700 > 3400 > 4800> 6600 euro per lot. Dus om de spanning op te bouwen steeds iets meer erbij!



Van te voren zat iedereen al te rekenen, zoveel huishoudens in Liempde = zoveel loten ongeveer = zoveel per lot! De meeste gingen uit van 1000-2000 euro per lot. Dit was dus uiteindelijk toch nog 6600 per lot.



Wij hadden 1 lot maar verschillende vrienden en kennissen hadden er 2. Ik kende zelfs iemand die 14 loten had. Die had dus 14 x 6600 euro gewonnen.

14 loten?? WAUW :shock: bijna een ton gewonnen dus !!



Ik doe niet mee metde postcodeloterij, maar wel de staatsloterij, we hebben 2 loten zelf gekocht en 2 loten gekregen :mrgreen:

spannend voor die mensen daar

zijn er geen mensen hier die daar ook wonen

@juulisjuul wrote:

14 loten?? WAUW :shock: bijna een ton gewonnen dus !!




En elke maand 122 euries betalen aan de postcodeloterij :shock: Ik kan daar bijna twee weken boodschappen van halen :think:

enenenen, gaan we met z`n allen uit??