Post kwijt, kan ik nog wat doen?

Ik heb een tuniekje verstuurd met de post (marktplaats), maar is nooit aangekomen. Balen voor ons allebei. Het was echt een supertuniekje, en de dame die deze heeft gekocht wilde deze graag hebben.



Ik ga morgen even met het Postkantoor bellen, vragen of zij iets weten. Maar kun je wat doen aan “zoekgeraakte� post. Als het bij iemand anders is gepost, is het een ander verhaal. Ik boek haar geld gewoon terug, vind het sneu.



(ik had nog mijn gegevens op de 8erkant gezet.)

De vraag is, kan een postkantoor nog wat betekenen voor je?

als het gewoon als brief verstuurd is kunnen ze niets doen helaas, doordat er geen code op zit kunnen ze dat niet traceren. Als je het als pakketje verstuurd hebt dan heb je ook een code gekregen en daarmee kan ie achterhaalt worden, waar ie nu is of waar ie afgeleverd is.



Hopelijk heb je wat aan deze info. Blijft wel balen! :hug:

Heb je het via het postkantoor opgestuurd en heb je een pakketnummer gekregen ?

zoniet, denk ik dat je kunt fluiten naar het pakketje. Wat wel heeel erg vervelend is :hug:

Hey dames,



Het is gewoon een envelop. Wat jammer :frowning:



Ik hoop dat ie toch nog verdwaald is, en dat ie alsnog “te laat” aankomt.

Je kunt als afzender nog een navraagformulier invullen. Brieven of pakketjes die TNT post om wat voor reden dan ook niet kan bezorgen worden allemaal naar een centraal punt gestuurd, dus met zo’n formulier kun je navragen of het daar misschien ligt.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het zelf ook al 3x heb geprobeerd, maar tot nu toe is er bij mij nooit meer iets uitgekomen…

Maar niet geschoten altijd mis he, dan heb jij in ieder geval alles geprobeerd.

moet je wel even bellen met 058-2333333 en niet met het postkantoor. Dit is het nummer van de klantenservice tnt :thumbup:



En idd navraagformulier binnenland vragen en zoveel mogelijk kenmerken van het tuniekje erop zetten. Er is een afdeling waar gevonden poststukken worden bewaard (bijvoorbeeld als onverhoopt env en inhoud van elkaar gescheiden zijn geraakt, bij retourzending zonder retouradres etc).



Hoop dat je het weer terugvindt!

Noasmam & Nienamien,



Super dank jullie wel! Ik ga morgen even bellen, en dan afwachten.



Thnx!