positieve test ??? helpppp

Goedemorgen,

Ik heb een zwangerschapstest uitgevoerd met ochtendurine. Op de bijsluiter staat dat ik deze met 5 minuten moet aflezen… Het duurde even voordat deze begon te werken/absorberen. Nu heb ik een dubbele streep staan (twee roze streepjes) dus geen indrogingstreep. Na een klein half uur. Is deze test wel betrouwbaar??

Het was de test van het kruidvat: 2 voor € 4,99.

Heb nog een test gedaan en hier stond binnen vijf minuten een lichtroze tweede streep op? Kan ik er nu vanuit gaan dat de test positief is??

Groetjes

Truus

Ze zeggen inderdaad altijd dat je het niet meer mag aflezen na een halfuur, dus misschien kun je er in de loop van de dag nog eentje doen?

:pray: voor je dat deze test eigenlijk al genoeg zegt.

Ik had precies hetzelfde gisteren. (de zelfde test van kruidvat.)

Na 5minuten een negatieve test, na een half uur positief.

Na een half uur is de test niet meer betrouwbaar.

streepje is streepje ,(de 2e test) de 1e test is niet betrouwbaar

Heb nog een test gedaan en hier stond binnen vijf minuten een lichtroze tweede streep op? Kan ik er nu vanuit gaan dat de test positief is??

als je met de tweede test binnen 5 min een tweede streepje ziet kan je ervan uit gaan dat je zwanger bent.
je kan het altijd voor de zekerheid nog een keer proberen.
ik wacht dus nog heel even met feliciteren,
maar heb goede hoop voor je! :-*

Je hebt je bericht aangepast sinds ik heb geantwoord :wink: als ik je bij de tweede test wel zo snel een positieve uitslag had, dan ben je zwanger hoor! Gefelictieerd :smiley:

Lijkt mij ook!

Gefeliciteerd!

Heb vandaag ook positief getest met de digitest van clearblue, lijkt mij duidelijk.

Het onderwerp mag op slot.

Truus

Dab ga ik je nog even snel feliciteren :dance: :clap:

hier ook nog welgemeende felicitaties vooraleer er een slotje komt !!

liefs en een hele mooie zwangerschap en beebje gewenst !

Gerda

Nu dan echt:

Gefeliciteerd!!

Van harte!!!

Gefeliciteerd!!

gefeliciteerd met je zwangerschap.

:-* inge

gefeliciteerd

:dance: GEFELICITEERD :dance:

Hoezo helppppp??? Gefeliciteerd!

Echt super voor je.

Gefeliciteerd… op een fijne zwangerschap. Lekker op een roze wolk, eindelijk he. Het is je gegund :-*

Gefeliciteerd hoor!

Een hele plezierige zwangerschap gewenst!

GEFELICITEERD!!! :mrgreen: