Spannend
(Wat ik dan wel vreemd vind is dat je met ovulatietesten een eisprong hebt gespot dus zou je nu 3,5 week na eisprong zitten en dan ongeveer 5,5 week zwanger moeten zijn?)
@sassie1980 wrote:
Spannend
(Wat ik dan wel vreemd vind is dat je met ovulatietesten een eisprong hebt gespot dus zou je nu 3,5 week na eisprong zitten en dan ongeveer 5,5 week zwanger moeten zijn?)
de verloskundige vertelde me dat je snelle en langzame eicellen hebt, net als zaadcellen, de ene doet er na de eisprong 24 uur over om in de baarmoeder te komen en de andere 4 dagen…daar zou het misschien aan kunnen liggen, wel de eisprong maar nog niet in de baarmoeder.
Of het was toch geen positieve ovulatietest…ik vond het streepje wel bijna net zo donker als de andere streep dus we hebben gewoon geklust, maar als ik misschien een paar dagen door getest had was hij misschien wel nog donkerder geworden…ik weet het niet…
maarree voordat ik nou weer heel onzeker word…bedoel je daarmee dat ik 5.5 week zou kunnen zijn ipv 4 wat zij zei, en als dat zo zou zijn het slecht is dat ze nog geen eicel ziet op de echo … :shifty:
Ik duim voor je! Het is vóór 6 weken zwangerschap al moeilijk om uberhaupt iets te zien op een echo, voor zover ik weet…
Als ik ga rekenen vanaf de dag na jouw 2e positieve ovulatietest en dan 2 weken erbij dan kom je nu op 5,5 week :eh:
Maargoed, als je inderdaad pas later een eisprong hebt gehad of een late innesteling (toen je dacht ongesteld te zijn) dan zou je wel korter zwanger kunnen zijn.
Bij de huisarts heb je positief getest en anderhalve week geleden thuis negatief dus dan is er een stijging in hcg lijkt mij.