positieve ovulatie test, positieve zwangerschapstest?

Hey dames,



Na enige nieuwschierigheid en googlen, vond ik tijd dat ik het ook op het forum zou proberen.



Vorige week heb ik een eisprong gehad, gisteren testte ik positief op een ovulatietest. Nu las ik op internet dat een positieve ovulatie test kan duiden op zwangerschap.



Zijn er vrouwen die hier ervaring mee hebben? Ik ben nu 4 dagen voor mijn NOD. Ik ga overigens morgen een zwangerschapstest doen om te kijken of ik zwanger ben. Spannend dus!



Liefs

Summerchild

ja, ik had ook een positieve ovutest toen ik net zwanger was :slight_smile: duim voor je!

Ook ik een positieve ovutest toen ik zwanger bleek te zijn… goodluck! :smiley:

Ik had vorige maand het omgekeerde, wel een positieve ovutest maar niet zwanger.

Dus ja kan nog alle kanten op. Maar hopelijk de goede!

ik heb deze keer 3 dagen voor NOD een positieve ovutest gehad.

en 1 dag erna een positieve zwangerschapstest.

Vandaag zwangerschapstest gedaan maar die was negatief. :frowning: Maar ben ook nog niet over mijn NOD heen. En ik zag later pas dat ik met deze test pas vanaf de NOD dag kan testen. De andere die ik had kon ervoor, maar bij deze niet helaas. Ik moet dus nog even 3 dagen wachten. Dat is ook niet erg, want dan weten we wel meer. Ik heb sinds 3 dagen enorme rommeling in mijn darmen. Heel vervelend… Zucht… Altijd als ik hormonale schommeling heb… Hoe is t met de rest?

Weet je inmiddels al meer? :pray: