Kreeg net een belletje van een vriendin, misschien dat jullie het antwoord wel weten. Ik dus niet.
Ze heeft vandaag haar nod, dacht een zw-test te doen, maar bleek een ovu-test (kwam ze NA de test achter …) En die werd wel positief!
Worden ovu-testen ook positief als je zwanger bent??
(de vraag zal misschien al wel es ergens gesteld zijn, sorry daarvoor!)
Ik heb van horen dat het wel kan ja.
Die testen blijken toch bepaalde stofje op te nemen en blijven posetief
Ik dacht eens gelezen te hebben dat een ovu-test inderdaad positief wordt bij zwangerschap. Maar ik weet het niet zeker.
Ik heb het hier idd wel eens gelezen, dat een ovutest positief is als je zwanger bent…maar echt zeker weet je t natuurlijk pas met een echte test…kan ze morgen toch kopen Maar ws wil ze het NU weten he? Succes voor je vriendin!
Haha, ja ze wil het idd NU weten. ze wilde al naar mij toe komen rijden om een test van mij te gebruiken, ik woon 120 km bij dr vandaan
Ik zal dr iig zeggen dat jullie er al wel es van gehoord hebben, dat het kan.
Hahaha ja dat is zo ruim een uur rijden.
En een nachtapotheek???
Ja, dat zei ik ook!! Vond ze zelf eigenlijk toch iets te ver gaan (denk vooral dr vriend )
Ze zou het zelf zo doen haha, maar bedacht zelf net aan de telefoon dat ze ‘zich niet zo moet aanstellen, morgenochtend 9uur kan ik naar de winkel…’ Die ene avond maakt ook niet meer uit.
Jullie iig bedankt voor de reacties !
Hahaha ik ben benieuwd wat morgen uit de test komt
Ik had bij de nachtapotheek gestaan, :mrgreen: whahaha!! Echt niet dat ik dan in slaapt zou vallen :snooty: . Ik zou dat hele bed door stuiteren :lol: :lol: .
Laat je het ons weten??
Ik had een posi zwangerschapstest en een posi ovutest. Dus ik zou een test gaan doen. Duimen voor je vriendin
En? Die is nu toch al terug en heeft vast al getest :mrgreen:
Jaa, ze is idd zwanger!! ze stond vanmorgen voor 9-en al voor de drogist voor een test, en ja hoor! Hartstikke raak!
Dankjulliewel! :-*
Waarschijnlijk meld ze zich binnenkort ook gelijk aan op kok, ze vond het ook zo geweldig dat ik haar met jullie antwoorden zo snel kon terugbellen! Was ze erg blij mee.
Mooi te horen, gefeliciteerd voor je vriendin!
En wij weten nu dat we kunnen besparen op zw. testen :mrgreen:
gefeliciteerd voor je vriendin!
Gefeleliciteerd net je vriendin…waar dat kok al iet goed voor is :lol:
@Flier wrote:
Mooi te horen, gefeliciteerd voor je vriendin!
En wij weten nu dat we kunnen besparen op zw. testen :mrgreen:
Hahaha! :lol: :lol: You’re welcome