wie heeft positieve ervaringen met puregon? ik heb het nu 2x gebruikt en ben weer te vroeg ongesteld geworden
na 10 kuren met clomid heb ik het nu wel ff gehad mag nog 4 maal met puregon spuiten voordat we op iui mogen gaan
me arts schat me waarden steeds wel hoog maar elke keer word ik toch weer ongi ben nu zo verdrietig en weet gewoon niet meer wat ik moet wil? we zijn morgen 2 jaar bezig met zwanger worden en het word me elke maand weer zwaarder elke maand weer de teleurstelling verwerken elke maand weer de moed vinden om door te kunnen gaan, elke maand weer horen van bekenden vrienden etc dat ze zwanger zijn erg mooi voor ze maar erg confronterend , elke maand weer de hormonen door je lichaam heen, elke maand weer horen goh het lukt wel joh je tijd komt wel maar wanneer? :think: ik snap heus wel dat er mensen veel langer bezig zijn geweest als mij maar ik kan me er nu ff niet tot zetten, had het zo gehoopt het leek allemaal zo mooi
wie heeft er wel positieve ervaringen mee en was snel zwanger??
dit lucht al heel erg op om het van me af te tikken :oops:
Hoi Roosje,
Wat vreselijk ***! Ik had zo voor je gehoopt dat het deze keer raak zou zijn en ik had er ook best een goed gevoel over. Flink balen dat je dan ook nog eens vroeger dan normaal ongi wordt. Op zich is je fase niet te kort, die was nu toch 11-12 dagen? Bij mij is mijn luteale fase door de jaren heen ook korter geworden door al het hormoongebruik. Hij was bij mij eerst standaard 14 dagen, je kon er de klok gelijk op zetten wanneer ik ongi zou worden. Nu schommelt het tussen de 10 en 16 dagen, als ik geen hormonen gebruik. Zolang je niet onder de 10 dagen zit, dan is het goed.
Tijdens de IUI’s en als ovulatie-inductie heb ik Menopur gespoten en met de IVF/ICSI-behandelingen Puregon. Het werkt voor mij altijd wel goed, mijn baarmoederslijmvlies wordt mooi dik en ik heb er uiteindelijk altijd een eisprong mee. Ik denk dat de omstandigheden om zwanger te worden met hormooninjecties beter zijn dan als je Clomid gebruikt. Clomid heeft vaak een negatief effect op je baarmoederslijmvlies, dat blijft dan aan de dunne kant. Dus ik denk dat je zeer zeker nog kansen hebt met Puregon. Je eisprong is goed, je progesteronwaarde is ook goed, jullie hebben goede zaadjes. Dus daar kan het ook niet aan liggen. Nu moet het geluk nog aan jullie kant staan! En hopelijk is dat heel snel het geval.
Hele dikke knuffel & veel sterkte! :hug:
Liefs,
Jippie
dank je wel jippie voor je antwoord niemand meer?