positieve clomid verhalen gezocht...

Zoals de titel al zegt, ik ben wel benieuwd naar de positieve ervaringen met clomid. Sloeg het snel aan, welke dosis, hoeveel rondes, enz…Ik ben nu zelf met 4e ronde bezig, waarvan 2 met 50 niks deden, deze met 100 afgelopen keer wel, deze keer heb ik morgen weer een fm.

Ik heb behoefte aan positieve ervaringen vandaag! Dus wie zijn er (snel) zwanger geworden met dit spulletje?

Alvast bedankt!

Groetjes wienie

Hoi wienie,

Ik heb vrij snel clomid (50mg) gekregen en bij mij werkte het perfect, steeds goeie grote follikels soms zelfs meerdere. Ik ben momenteel zwanger (dmv IUI) maar dat heeft ruim 3,5 jaar geduurd.

gr marientje

Ik heb na 4 cyclus met 100mg clomid een positieve test gehad. Helaas was het een zogenaamde biologische zwangerschap. Toch weet ik van een vriendin dat ze na twee maanden te zijn gestop met clomid, is spontaan zwanger geworden!

Hou vol zou ik zeggen… :wink:

Ik heb ook clomid gekregen en sindsdien werd mijn cyclus heel regelmatig. Ik ben ook zwanger geworden, minder positief is dat dit geen goed einde had. Maar het zwanger worden lukt en dat vind ik wel een rustig idee.

Ik heb ook clomid gehad (50mg) en bij mij was het in de eerste ronde raak, met een gezonde zoon als uitkomst, dus positiever kan ik het je niet vertellen :mrgreen:

Nu ben ik zelfs zwanger van de tweede in de tweede ronde, zonder dat ik daarvoor hormonen hoefde te gebruiken.

Succes.

Juud

Ik heb ook Clomid 50 mg geslikt en was naar de 3e ronde zwanger. We hebben nu een prachtige zoon! :inlove:

Succes!

Hier ook 50 mg Clomid gebruikt en na 5 rondes was het raak!

Hoi allemaal!

Hier ook een positief clomid verhaal; ik ben na de eerste ronde clomid 50 mg zwanger! Het is allemaal nog erg pril maar…wel positief nieuws! Succes allemaal,

groetjes van Bar

hoi allemaal

ik kom ook even melden dat ik met clomid 100 mg de eerste eisprong gelijk zwanger ben geworden. mag ik vragen of jullie of sommigen van jullie pcos hebben? en zo niet wat is de reden voor gebruik met clomid?

xx jody

Ik heb geen PCOS, maar ik had zelden een eisprong. Vandaar Clomid, om een eisprong op te wekken.

Hoi,

Ik ben in 12004 zwanger geraakt na 3 kuren Clomid 50 mg, maar be nu weer bezig en heb 50mg en 100mg gehad zonder resultaat.

het verschilt per mens en per cyclus. Succes!

Bosje

Hoi,

Ik ben na 1 ronde clomid zwanger geraakt. Dus het kan heel snel!

Succes meis :hug:

ik heb net mijn vierde kuur clomid gehad maandag follikelmeting spannend

Ik mag (hopelijk,ligt aan mn cyclus)deze week beginnen met clomid.

Eerst moet ik provera slikken(om mn cyclus e regelen),daarna clomid.

Bij Kian 1e ronde 50 mg clomid zwanger. En bij de 2e in de 2e ronde met 50 mg clomid zwanger. Ik heb wel een eisprong, maar heel onregelmatig en een korte luteale fase.

Hier ook een positief clomid-verhaal, 2 zelfs.

Moet er wel bij zeggen dat ik wel tot 150mg heb moeten gaan en dan beide keren toch 9 kuren nodig heb gehad.

Maar het resultaat is het belangrijkste.

Succes

irry my: voel jij je wat goed bij de provera? ik was er soms erg misselijk van :sick:

eddepet je vertelde 9 rondes clomid te hebben geslikt ik heb nu de vierde kuur gehad 2x 100mg nu 2x 150 mg en de eitjes zijn mooi groot en we hebben een klus advies gekregen en nu is het spannend allemaal :pray: maar ik heb met laten vertellen dat je maar 6 x clomid mag gebruiken of is dat een fabel? ik ben het vergeten te vragen aan de arts

Hoi Roosje,

Ik had nog wel langer mogen doorslikken. En de gyn heeft mij ooit verteld dat Clomid al zoooooo lang gebruikt wordt, dat er genoeg ervaringen van bekend zijn, dat het wel veilig is.

En weet je, zolang je met Clomid een goede cyclus hebt, en je hebt geen last van de bijwerkingen, zou ik niet anders doen. Want vervolgstappen zijn toch veel intenser en ingrijpender, met veel meer bezoeken aan het zh.

Ik ga voor je duimen.

Doeiii Es

Hoi Es,

ooh wat ben je al weer ver zeg. Spannend… je ziet wel ik volg het nog een beetje, gaat het goed met jou?

Ik heb nog steeds erg veel bewondering voor die 9 keer na die LEO hoor! Wat een doorzettingsvermogen. Mijn vriendin heeft ook net LEO laten doen maar toch ook clomid nodig. We doen samen ons best om door te gaan. En die positieve verhalen, oa. van jou doen goed!

Roosje, dit verschilt heel veel per ziekenhuis en hangt ook van de persoonlijke omstandigheden af. Ik ben nu in de 4e ronde na mk (daarvoor 2 rondes en even rust na de mk/ma) en bij mij heeft, zoals je ook al in het andere topic hebt kunnen lezen, de gyn dus wel al een aanbod van KI/IUI gedaan.

Bij ons is dat beleid van het ziekenhuis en tevens speelt mijn leeftijd een rol.

Tot later

Natas

oke dan weer ik dat ook weer de arts heeft toen wel tegen me gezegd dat je 1 jaar clomid kan gaan gebruiken en dat je daarna toch moet gaan nadenken over andere stappen maar eerlijk gezegd hoop ik niet dat we die nodig hebben en zou dat wel zo zijn dan nemen we die kans ntuurlijk

maar ik heb wel last van de bijwerkingen hoor van clomid maar de cylcus is wel weer om de 4 weken en dat is prima

hoop dat ik over een paar weken een positieve test in mijn handen heb :pray: