Positiekleding

Even een vraagje…

Ik draag normaal gesproken skatebroeken (met iets leuks er op) en geen enkele andere broek zit lekker…

Zijn er mensen die tips hebben welke merken positiemode een beetje in de buurt komen van skatebroeken (lees wijde pijpen van lies tot enkels)

Of zal ik toch echt moeten gaan wennen aan een strakkere broek m mijn benen :s

Hmm een echte skate broek wordt moeilijk denk ik, maar ik vond de broeken van C&A erg ruim vallen. Zijn niet echt skatebroeken maar wel helemaal recht. Ik vond ze zo ruim dat ik ze niet gekocht heb, ik vond het niet mooi :wink: bij mijn figuur hou ik dan geen vorm meer over.

Ik draag ook skatebroeken, mijn ervaring was dat ze dus al zo laag vielen dat ik ze mijn hele zwangerschap kon blijven dragen.

Natuurlijk ligt het ook aan de broek zelf, maar ik heb dus de halve zwangerschap in mijn Stuka gewoond :slight_smile:

Verder kon ik dus totaal geen mooie zwangerschapskleding vinden en heb ik maar gewoon het goedkoopste wat paste gekocht, om er niet teveel geld aan te besteden.

@Mouse! wrote:

Ik draag ook skatebroeken, mijn ervaring was dat ze dus al zo laag vielen dat ik ze mijn hele zwangerschap kon blijven dragen.

Dat gevoel had ik ook.
Ik draag geen skatebroeken maar doorgaans zijn dat lage modellen toch ?

Ik heb ook een paar broeken door kunnen dragen door er een stuk knoopelastiek tussen te zetten.
Je naait dan even een extra knoopje langs het knoopsgat en koopt een stuk knoopelastiek, en je kunt het zo al een hele tijd langer doordragen. Buikband of extra lang shirt/hemd en je ziet er niets van.

welke maat heb je ???

@Mouse! wrote:

Natuurlijk ligt het ook aan de broek zelf, maar ik heb dus de halve zwangerschap in mijn Stuka gewoond :slight_smile:

Verder kon ik dus totaal geen mooie zwangerschapskleding vinden en heb ik maar gewoon het goedkoopste wat paste gekocht, om er niet teveel geld aan te besteden.

Ik draag overseaz, wel redelijk hoog in den beginne, maar ze zakken af tot ruim onder mijn navel :wink:

Dus ergens heb ik hoop dat ze gewoon blijven passen, eventueel met een elastiek ertussen…

Gab, ik heb in skatebroeken maat 28, andere broeken zou ik niet weten :stuck_out_tongue:

Ik kwam toevallig op marktplaats bij positiekleding een ‘fisherman pants’ tegen. Volgens mij is dat het model dat jij graag draagt?

Heb die fishermanspants eens opgezocht en dat ziet er wel comfortabel uit… Nu nog een (niet web)winkel vinden waar ze ze verkopen zodat ik kan kijken of het daadwerkelijk wat is :slight_smile:

Zag al wel dat ze rond de 20,- zijn, dus is goed betaalbaar :slight_smile: