Positiekleding voor een bruiloft: waar te koop?

De bruiloft van mijn zwager en schoonzusje komt er aan, echt superleuk, maar ik heb een kleine kledingcrisis… ik ben dan misschien zwanger en omdat het schijnt dat je bij een 2e kindje sneller positiekleding aan kunt, wil ik me vast oriënteren op waar ik mooie, feestelijke positiejurken kan kopen. Heb al rond gekeken bij Prenatal, Esprit, Zalando en Noppies, maar ik word nog niet echt blij van het aanbod aan feestjurken daar. Wie heeft een tip voor me waar ik echt mooie, feestelijke zwangerschapsjurken kan kopen voor de bruiloft?

Helaas geen tips maar kun je niet beter een mooi basis positiejurkje kopen en daarbij een feestelijk jasje? Of een mooie sjaal en een paar mooie schoenen?

Je bent namelijk aan echt mooie feest-positie-kleding waarschijnlijk best veel geld kwijt voor iets dat je 1 keer draagt. Dag mag natuurlijk voor zo’n speciale gelegenheid :wink: maar het is volgens mij flink zoeken.



vorig jaar op een bruiloft, 26 weken zwanger. heb toen een jurkje van het merk king louie gekocht. Erg rekbaar materiaal! Aanrader! Heb m nu weer gewoon aan!

vond het ook zonde om voor 1 keer iets te kopen
:naughty:

Geen positiekleding, maar een gewoon jurkje met genoeg buikruimte

Toen ik een paar maanden zwanger was van de 2e had ik met kerst een zwart jurkje aan, die net boven de bolling al wijd uit liep. Stond toen al mooi, en toen ik afgelopen jaar weer heel wat minder buik had stond tie gewoon weer mooi met kerst.

Die kwam overigens gewoon bij C&A vandaan. Ik heb ook wel jurkjes van esprit gehad van tricot of van de Hema, dat zat ook altijd prima met buik (maar iets gelubberd door de zwangerschap dus die draag ik nu niet meer).

Je zou ook eens kunnen kijken bij Asos en dan de maternity kleding. Daar heb ik een leuk en betaalbaar positiejurkje gevonden voor de bruiloft van mijn zus.

Het ligt er natuurlijk aan hoe ver je zwanger bent en hoe groot je buik dan is. Met een beetje mazzel kun je nog een gewoon, rekbaar, jurkje aan, maar anders kun je hier wel leuke jurkjes vinden. Succes en veel plezier!

Marlous, dat is zeker een idee, dankjewel voor je tip.



Marsie, wat een mooi jurkje! King Louie ken ik wel, daar heb ik nu ook een paar bloemenjurkjes van, die zou in de eerste maanden nog wel kunnen ja. Dankjewel! Had er zelf niet aan gedacht.



Littlewonder: dat kan natuurlijk ook, ik zal eens kijken naar feestjurken met buikruimte :slight_smile:



LadyC: wow, mooie jurkjes daar bij Atos, dankjewel voor je tip. Ik kende die site nog helemaal niet. Moet alleen wel even kijken hoe die maten lopen, want zijn engelse maten. Maar dat komt vast wel goed. Dankjewel!