Positiekleding mt 38/40 (?) voor de winter? Bikini??

Hoi,

zijn er nog meiden die positiekleding over hebben…? Ben nu 8 kilo lichter dan toen ik zwanger werd van Jayden, dus pas mijn oude positiebroeken niet meer :wall: niet dat ik ze nu al nodig heb, maar je kan het maar alvast hebben :wink:

Denk maatje L. Heb ik voor mijn borsten zometeen echt nodig :wink: Iets van vesten? Of spijkerbroek? misschien met een fotootje?

bedankt!!

Ik zal eens kijken of ik nog een spijkerbroek heb liggen.

k Heb wel t shirts maar dat zijn met korte mouwen.

Als het me lukt zal ik morgen even voor je kijken en eventueel foto maken.

Ik heb een nog zeer nette positiebroek van mamalicious te koop.

Heb zelf maat M maar deze is mij te groot, denk dus goed richting een L. :wink:

En een positieshirt, maar 1 keer gedragen… Kledinghangertouwtjes zitten er nog aan. Maat L.

Kwakje, als je wilt kijken, graag! zomershirtjes heb ik van mijn vorige zwangerschap nog. ging toen natuurlijk van het voorjaar naar september toe. kon in het begin nog heel lang mijn eigen kleding aan…

Selena, leuke broek! Ik pb je even :slight_smile:

Kwakje, zou je voor mij dan de shirtjes op de foto willen zetten? :wink:

PB terug Amy :slight_smile:

Ik heb een mooi rood vest van Esprit, is maat m meen ik, maar hij zat mij te groot.

@Lala87 wrote:

Kwakje, zou je voor mij dan de shirtjes op de foto willen zetten? :wink:

Ja ik ga even kijken of ik er een foto van kan maken… het is hier erg druk. :wink:

Ik ga straks even kijken of ik er een foto van kan maken.

Amay, voor jou kijk ik ook even.

Ik heb hier:

T shirt, MissEtam, Maat L. is weg.

En deze heb ik ook nog hangen:

kwakje, bedankt voor het kijken, maar spijkerbroek maat 44 is echt te groot hier :wink: en t-shirts heb ik allemaal nog van zwangerschap van Jayden, ben denk ik meer nog op zoek naar iets van wollen jurkjes :think:

Kwakje, tis echt mijn smaak… maar een L is te groot denk ik. Helaas.

iig bedankt!

Kwakje, mag ik dan weten hoe die shirtjes vallen ? (Denk al veel te groot aangezien ik van mezelf 38 heb ?) :angel:

Ik zal vanmiddag of vanavond even voor je kijken, heb nog wel een paar jurkjes liggen volgens mij. Ook wat van een vriendin, zal eens vragen wat ze er mee wil.

leuk!

Ik heb nog een spijkerbroek en een nette zwangerschapsbroek liggen.

Zal vanavond even een foto maken en kijken welke maat het is .

qua broeken ben ik nu eigenlijk alleen nog op zoek naar een skinny… lekker om in mijn laarzen te doen in de winter! verwacht dan over een paar maanden wel in mijn andere broeken te kunnen :wink:

enne, houd me nog steeds aanbevolen voor wollen positiejurkjes :wall:

is er nog iemand met een positiebikini over voor een klein prijsje? :shifty: ik ben begonnen met puppyzwemmen met Jayden, maar mijn Saphh bikini wordt te klein :oops: :mrgreen: nou of nee, mijn borsten worden te groot :lol: het is een 80E, heb normaal van bh cupmaat 75E, maar moet denk ik met bikini toch wel 75F hebben…

en bikinibroekje 40/42, want zal nog wel aankomen…

Thanks!!!