Positiekleding maat 46/48 zomers

Ik kan alvast maar beginnen met zoeken toch :wink:



Heb nog wel wat, maar niet veel…



In ieder geval wil ik er graag nog een spijkerbroek bij en dan wat shirts e.d.

:shock: SNEEZEE :mrgreen:



Meissie toch!! Van harte gefeliciflappie!! Manlief vroeg nog laatst naar jullie!!

Nu begrijp ik de radio stilte :mrgreen:



Ik heb een witte katoenen broek liggen. Maar ik neem mijn kleding altijd in… Dus die broek pas je denk ik niet…



En zomer!! Hmm ik denk legging en een mooi zomer stretch jurkje aan!! :inlove:

Ik heb nog wel een paar broeken, maar volgens mij stond ik toen al op ontploffen en zat ik toch wel in een echte 48. :think:



ff kijken…



Deze rok zou kunnen misschien, daar paste ik hoogzwanger niet meer in. En ik heb nog wel een paar broeken, maar geen korte broeken meer volgens mij. Dus eigenlijk meer voor de lente of 's avonds. of werk.

Oja, en een witte linnen broek, die ik vlak voor de bevalling bij 2 trouwerijen en een feest heb aangehad :thumbup: (gelukkig was het feest ook een zwart/wit thema, want het shirt dat ik erbij heb is ook wit met zwart) Maar die zal ook wel te wijd zijn dan.



Als je nog foto’s wilt zien van de broeken, hoor ik het wel.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

@nachtvliinder wrote:

:shock: SNEEZEE :mrgreen:




:lol: :mrgreen:

(Zie bij okt.2011 mijn verhaal :wink: )



Idd gewoon een legging met jurkje of tuniek erop is ook leuk :thumbup:

heb een 3/4 spijkerbroek en een 3/4 cremekleurige broek.

Heb er zo niet 1,2,3 foto’s van.

Evelien:



Mijn maten zijn boven 46 en onder 48 (behalve bij Miss Etam kan ik in de reguliere maat 46) zo ongeveer, dus qua broeken zou het kunnen.

Al heb ik van Miss Etam nog 2 broeken van mijn vorige zwangerschap, waarvan de spijker 46 is en de stretch/stof zelfs maat 44 en ik pas ze nog wel gewoon :think:

Ook moet ik kijken naar de lengte met mijn 1.80m!



Heb je misschien een spijkerbroek en een zwarte broek?



Het rokje vind ik ook echt erg leuk, maar het is niet iets waarin ik mijzelf zie lopen helaas…

@mamaMarije wrote:

heb een 3/4 spijkerbroek en een 3/4 cremekleurige broek.

Heb er zo niet 1,2,3 foto’s van.




Ben wel benieuwd naar de spijker :wink:

@Sneeze wrote:

@mamaMarije wrote:
heb een 3/4 spijkerbroek en een 3/4 cremekleurige broek.

Heb er zo niet 1,2,3 foto’s van.




Ben wel benieuwd naar de spijker :wink:




ga ik een foto voor je regelen… durf alleen niet te zeggen, die komt morgen al hoor :wink:

Gelukkig is het nog geen zomer.



Ben zelf trouwens ook 1.80 dus wat bij mij 3/4 zit dat zal het bij jou ook wel doen :lol:

Ik heb nog alle tijd idd :angel:



Jij hebt misschien heel snel iets anders te doen :wink:



Zie de foto wel verschijnen :slight_smile:

@Sneeze wrote:

Evelien:



Mijn maten zijn boven 46 en onder 48 (behalve bij Miss Etam kan ik in de reguliere maat 46) zo ongeveer, dus qua broeken zou het kunnen.

Al heb ik van Miss Etam nog 2 broeken van mijn vorige zwangerschap, waarvan de spijker 46 is en de stretch/stof zelfs maat 44 en ik pas ze nog wel gewoon :think:

Ook moet ik kijken naar de lengte met mijn 1.80m!



Heb je misschien een spijkerbroek en een zwarte broek?



Het rokje vind ik ook echt erg leuk, maar het is niet iets waarin ik mijzelf zie lopen helaas…


Goed dat je je lengte aangeeft. Ik ben slechts 1,64. Al mijn broeken zitten jou zomers :lol:

Niet echt handig dus :wink:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ik ben nog steeds op zoek naar wat extra shirts, tuniekjes e.d.



En toch ook nog wel graag een spijkerbroek :wink:



Ik heb er al 1 gevonden bij H&M en ook daar paste ik een 46 (met de normale lijn kan ik daar zelfs maar amper in een 48 :? ) en die zit mij toch lekker :lol:



Wie o wie heeft er nog wat liggen en geen zwangerschap meer in het vooruitzicht :wink:

Ik zal eens kijken. Heb zelf maat 46 en ben een 1.80. Misschien nog wel een zwangerschap in vooruitzicht, maar wil toch altijd nieuwe dingen kopen :oops: Ik laat het je nog weten.

Fijn, ik ben benieuwd!!

ik heb evt. nog een spijkerrok en tuniek (3/4 mouw, zwart met printje) allebei maat 48.

ik heb ook nog een zwart overslagshirt van noppies maar is iets meer voor de winter (lange mouw,ook maat 48 )

hier hebben zij een soort brandschade winkel zitten,

en rekken vol met positie kleding…

zeker veel met merk kleding, en niet te duur



een keer wassen, en alles is weer schoon…



maandag ga ik er even naar toe,

dus ik wil en kan wel even gaan zoeken voor je…



als je interesse hebt even je maten ect mailen, dan mail ik je wel terug wat ze hebben liggen…

is om de hoek bij, mij dus geen moeite…

@mama_desiree wrote:

ik heb evt. nog een spijkerrok en tuniek (3/4 mouw, zwart met printje) allebei maat 48.

ik heb ook nog een zwart overslagshirt van noppies maar is iets meer voor de winter (lange mouw,ook maat 48 )




Ik ben wel benieuwd!

Heb je er toevallig foto’s van?

@Gab wrote:

hier hebben zij een soort brandschade winkel zitten,

en rekken vol met positie kleding…

zeker veel met merk kleding, en niet te duur



een keer wassen, en alles is weer schoon…



maandag ga ik er even naar toe,

dus ik wil en kan wel even gaan zoeken voor je…



als je interesse hebt even je maten ect mailen, dan mail ik je wel terug wat ze hebben liggen…

is om de hoek bij, mij dus geen moeite…




Ik vind dit heel erg lief aangeboden van je, maar ook een beetje moeilijk :think:



Ik zie (ook al is het een foto) graag vooraf wat ik koop en verwacht niet van je dat je met een fototoestel die zaak in gaat :shifty:



Wel bedankt voor je aanbod :-*

zal kijken of ik morgen even foto’s kan maken.

hier de foto’s, pb me maar als je interesse hebt.

Ik heb nog een spijkerbroek van de H&M maat 48.

Als je er belang bij hebt dan stuur ik je wel een foto.