Positiekleding in grote maten in ZH?

Hallo allemaal,

Ik heb normaal maat 50/52 en ben nu zwanger van de tweede. Dat houdt in dan ik binnnen een paar maanden positiekleding nodig heb in die grote maat. :slight_smile:

Van de vorige keer opnieuw gebruiken gaat niet omdat ik nu veel dikker ben (toen had ik mt 46 aan het begin)

Zijn er andere meiden die ook grote maten dragen die voor mij tips hebben van merken of winkels die grote maten modieuze positiemode hebben?

Op internet vond ik wel een en ander, maar dat zat niet echt in de buurt of ging maar tot mt 48. :x

Liefs Mobo

ik had hetzelfde probleem ik hem normaal ook 50/52,overal gingen ze maar tot 48,

bij prenatal slaagde ik toen voor 1 broek maat xxl die was erg rekbaar,

Als ik die broek tegen kom pb ik je wel als je intresse heb,

er is een kopje zwangere vrouwen met overgewicht… hier staan vast wel wat tips in ik weet een iemand die een naam had genoemd vor grotere maten…

Ikzelf heb net mazzel en kan bij prenatal en miss etam terecht…

Had zelfs een legging maatje xl aan ipv xxl… dus die zou je kunnen passen als je je daar prettig in voelt…

Ik heb trouwens ook een oude spijkerbroek vermaakt tot zwangerschapsbroek…

Misschien is dat een oplossing en anders later vermakendoor iemand die dat kan of een kledingherstelller/ naaister…

Groetjes Tina

Ja, ik had zelf ook bedacht dat ik mijn favo broek van vorige keer kan laten namaken door een naaiatelier in een paar stoffen. En dan natuurlijk in de goede maat…

Ik ga eens op zoek naar het topic dat je bedoelt.

Liefs Mobo

Het is niet echt in de buurt maar “b.i.b. fashion” in Veenendaal heeft grotere maten en ik ben er ook geslaagd (met maat 52/54) :thumbup:

Even op google op ‘b.i.b. fashion’ Veenendaal en je hebt de site. :wink:

hoi.

ik weet er alles van :cry: ik zelf had geen zin om tientalle euro,s uit te geven voor dat eventjes.

maar ik dacht dat op de vrouwenrecht in delft een winkel zat met zwangerschapsmode van noppie,s enz.

ik had van de verloskundige toen een kaartje gehad , ze zei, die hebben leuke zwangerschaps kleding ook voor grote maten, ik ga kijken wat denk je tot maat 44 :oops: daar werdt ik niet vrolijk van.

verder heb ik gekeken bij wehkamp, c&a miss etam.

misschien zou je anders nog via startpagina onder zwangerschapskleding kunnen zoeken?

in ieder geval een hele fijne zwangerschap gewenst :thumbup:

gr melanie

Ha Mobo

Hier een zwangere met maat 54-56!

Ik heb gekocht bij it’s time, want die hebben nu ook de nieuwe noppies collectie tot en met maat 54! En dat zxit echt heerlijk. Ze verKopen ook Fischer, een ander merk tot maat 52.

Ik heb een overzichtje in de mail staan van de winkels die de noppies grote maten verkopen, pb me maar als je dat mailtje wilt krijgen.

Juul en Juultje heeft ook, zit dat bij jullie in de buurt?

ik weet ook adressen in het oosten van het land, maarja.

amersfoort, enhschede, nijmegen, apeldoorn, dordrecht, steenbergen

Groetjes

carina

hey mobo

hier ook een grote maten drager 50/52

bij promiss in leidschendam heb ik een aantal positie broeken gekocht gewoon maat xxl maar passend daar hebben ze ook wel wat shirts enzo

is wat dichterbij huis voor jou denk.

tis niet geweldig veel wat zxe hebben maar je kan er slagen en bij prenatl hebben ze ook wat broeken in grotere maten

en ik heb gewoon een aantal joggin broeken gekocht die je ook gewoon aankan en anders gewoon een broek met elastiek erin een aantal maten groter kopen bij normale kleding zaak

in leiden zit ook nog een ulla popk
n

hoop dat je er wat aan hebt

groetjes marlous

In Delft zit een winkeltje met babyspullen/zwangerschapskleding ook wel in grote maten. Ga even verzinnen wat de naam van het winkeltje was.

En als je interesse hebt in 2ehands, heb ik hier ook nog een aantal dingen liggen. Ik kan je de foto’s wel toemailen als je wilt. PB me maar. Mij is het allemaal te groot mocht ik nog een keer zwanger worden.

Beste Mobo,

Ik ken je probleem. Ook ik heb broeken maat 52 en kon nergens goede positiebroeken vinden. Inmiddels heb ik een 3-tal broeken. Ze zijn alle 3 van het merk noppies. Ze waren wel heel erg duur (80 euro per stuk), maar ja, uiteindelijk kun je ook niet in je blote kont op straat.

Ook ik ben bij Promiss (stoppen trouwens met positiemode), Miss Etam en Prenatal geweest, maar die broeken kom ik niet in hoor!

Op internet heb je ook een bedrijf dat heet Ingro (http://www.ingro.nl). Zij maken positiekleding voor zwaardere vrouwen. Ze hebben broeken, blousjes etc. Niet heel erg goedkoop, maar vergeleken bij mijn noppiesbroeken ook niet duur.

Oh ja, noppies wordt verkocht in de wat duurdere positiemodezaken. Kijk anders even op hun website waar het dichtsbijzijnde verkooppunt voor je is. Volgens mij is het http://www.noppies.nl

Heel veel succes!

Oh ja, ik hou dit topic wel even in de gaten, ik ben altijd op zoek naar nieuwe tips!

Ook ik heb trouwens nog wat leuke 2e hands mode in maten 52-54 hoor, voor geinteresseerden :slight_smile: