positiekleding hema

ik zag op de hema site hele leuke positiekleding kan alleen nergens vinden of dit ook in de winkel word verkocht weet iemand dit ook?

Hier heb ik wel wat zien hangen laatst…

Je kan ook via internet bestellen en in de winkel afhalen en betalen, dat is heel handig! :thumbup: Heb ik ook weleens gedaan aangezien hier altijd bepaalde maten uitverkocht zijn…

@jet1981 wrote:

Hier heb ik wel wat zien hangen laatst…

Je kan ook via internet bestellen en in de winkel afhalen en betalen, dat is heel handig! :thumbup: Heb ik ook weleens gedaan aangezien hier altijd bepaalde maten uitverkocht zijn…




oke daar ga ik me eens in verdiepen wij hebben hier maar een hele kleine hema vandaar :wink:

ben vandaag even naar de stad geweest en daar verkochten ze het! erg leuk spul! :dance:

nooit geweten dat de hema positiekleding had. Is dat nieuw???

@marijke79 wrote:

nooit geweten dat de hema positiekleding had. Is dat nieuw???




geen idee ik zag het toevallig op hun site staan ze hebben niet veel hoor wat basis shirtjes hempjes broeken rokjes en jurkjes en buikbanden (3 soorten) prijs is mooi! en het ziet er leuk uit!

@jet1981 wrote:

Hier heb ik wel wat zien hangen laatst…

Je kan ook via internet bestellen en in de winkel afhalen en betalen, dat is heel handig! :thumbup: Heb ik ook weleens gedaan aangezien hier altijd bepaalde maten uitverkocht zijn…




verzenden is zelfs gratis bij hema :thumbup:

heb hier weleens naar staan te kijken, maar had zelf nog genoeg. heb ze in Nijmegen wel zien hangen.



Weet alleen de positie shorts vallen HEEL GROOT uit…

heb heb deze zowiezo 1 mt kleiner gekocht en toen ik 40 wkn + was waren ze nog steeds te groot. :shock:

@Heleen wrote:

@jet1981 wrote:
Hier heb ik wel wat zien hangen laatst…

Je kan ook via internet bestellen en in de winkel afhalen en betalen, dat is heel handig! :thumbup: Heb ik ook weleens gedaan aangezien hier altijd bepaalde maten uitverkocht zijn…




verzenden is zelfs gratis bij hema :thumbup:




‘wat zijn de bezorgkosten van een bestelling?’



Binnen Nederland betaalt u 4.95 voor het laten thuisbezorgen van een bestelling < 50.-. Daarboven is het laten thuisbezorgen van een bestelling binnen Nederland gratis.




Het is wel sowieso gratis als je het in de winkel ophaalt!

had ik idd ook al gelezen!