Positie Kleding gevraagd maat 36-38
Graag in een nette staat met foto…
Normaal heb ik broekmaat 29of30 x 36lengte
(dus met lange broeken pas ik lengte maat 34 of minder niet)
Samen komen we er vast wel uit
Ik ben eigenlijk op zoek naar :
T-shirts
Shirts met lange mouw
Broeken
Jurkjes/Rokjes
Setjes mag ook
en ik zoek nog een paar leuke Buikbanden
Dus wie nog wat heeft liggen roept u maar … (met foto graag)
of per pb kan mailadres gevraagd worden voor foto’s…
Alvast bedankt…
Ik zal morgen eens de kast induiken, zo uit mijn hoofd heb ik;
2 rokken 1 is zomers kort en 1 meer winters. Buikbanden een paar deze zwangerschap aangeschaft en een aantal gekregen maar nog in mooie staat en 1 echt keimooie al zeg ik het zelf en ook ‘echt merk’ waar nog supermooi de rek inzit dus redelijk snel te dragen en best groot itt de buikbanden van Prenatal ed. past dus veel buik in.
Mijn broeken euhm zijn relatief afgedragen de meeste zullen dan ook wel in de zak van max belanden vrees ik. Al heb ik nog wat zomerse exemplaren die niet zoveel gedragen zijn. Ze zijn niet heel lang omdat ikzelf ook niet heel lang ben maar ik weet dat ik bv een witte broek heb, soort van linnenstof die je ook niet lang hoort te dragen maar met sandalen bv. met omgeslagen broekspijp. Een shirt gescoord in Frankrijk die erg mooi is gebleven en verder neus ik morgen wel even voor je verder en dan PB ik je ook gelijk voor een mailadres voor de foto’s. :thumbup:
Straks heb ik leuke buikbanden te koop. Maar ik gebruik ze nu nog even zelf :inlove:
We hebben dezelfde maat en ik heb in mijn winkeltje nog 3 broeken in die maat te koop
Misschien zit er iets voor je bij?