positief of niet????zie testen op de foto?

wat denken jullie, zwanger of niet? Ik denk er over om nog maar een digitale cb te doen…

Ik zeg héél zeker:



GEFELICITEERD!!! :dance:



Hihihi, moet je daarvoor 3 testen doen? :lol: :wink:

yep zwanger

gefeliciteerd!

tjaaa daar zeg je wat, maar ik had gehoopt dat de streepjes en kruisjes eraf zouden knallen en dat is niet het geval, vandaar de enorme twijfel, durf nog niet blij te zijn…

@gizmoo1 wrote:

maar ik had gehoopt dat de streepjes en kruisjes eraf zouden knallen en dat is niet het geval


Hoezo, je had dat gehoopt?

Is het dan een ongewenste zwangerschap of begrijp ik het verkeerd? :oops:

overduidelijk zwanger!!! Meid ga het maar geloven en ervan genieten!!!



Gefeliciteerd!!

hihi heb deze ook op een ander forum gezien :mrgreen:



gefeliciteerd meid!!



ook julimama? join us!!

neeeeeeeeeee is super gewenst juist, misschien is het omdat ik het zo snel niet had verwacht. Ik doe morgen nog een digitale en als die positief is dan ga ik me aanmelden bij de julimamas!

Hahaha ongelovige thomas die je bent! :lol: 8) :wink:

ja begin me nu toch wel een beetje te schamen. He kun je die cb digitaal ook savonds doen (heb wel net twee koppen thee op…)

:: gefeliciteerd ::



test kun je ook s avonds doen zwanger is zwanger ook s avonds :wink:

wanneer was je NOD eigenlijk? en hoeveelste ronde zat je?

Ik ben begin sept gestopt met de pil, en toen een ontrekkingsbloeding gehad, vervolgens na 36 dagen voor het eerst zonder pil ongesteld te worden. Daarna niet meer ongesteld geweest. Als ik dus weer van die 36 dagen uitga dan was 17 november mijn NOD…

Dus tweede ronde zou het dan raak zijn. Bij mijn dochter was het de eerste gelijk raak en kan eigenlijk niet geloven dat het weer zo snel gegaan zou zijn. Maarre ik zie dat jij ook pos. test heb!

fijn zeg, zo snel zwanger!! :dance:



klopt, maar wil eerst goeie echo hebben voordat ik helemaal blij ben :wink:

Klopt het ddt jij februari dit jaar bent begonnen? Zo nou ik ga echt voor je duimen hoor. Heeeeee ik kon het niet laten. Heb net een digitale test gedaan. Manlief is er niet maar door al dat gebabbel er over kon ik niet meer wachten tot morgen. Dit is hem:

gefeliciteerd!!





duidelijker kan niet :wink: !!!