Positief MP verhaaltje

Ik had hier en op mp een advertentie staan dat ik spelletjes zoch voor de v-smile pocket. Dit omdat Anne met kerst van opa en oma de nieuwe v-tech cyber pocket krijgt. Op mp kreeg ik een dag later een mail van iemand die een aantal spellen had waar ik naar op zoek was. Ik mailde terug dat ik in 3 spellen geinteresseerd was en gaf een bedrag aan wat ik ervoor wilde geven. Verkoopster was accoord, maar bood een spel extra aan voor een gering bedrag. Ik ging daar weer mee accoord en heb het geld overgemaakt en via pakketpost laten komen zodat ik het zou kunnen traceren. Dit is gister allemaal gebeurd, vanmorgen kreeg ik mail van de verkoopster dat het geld was aangekomen en het pakketje verzonden. net ging de bel: de postbode met een pakketje. En jawel, 4 nieuw uitziende spellen van v-smile incl de bijhorende boekjes en een briefje dat de verkoopster hoopt dat het goed is aangekomen en veel plezier.



Tja, de spellen kan ik pas met kerst uitproberen, maar daar twijfel ik niet aan. Ik vond dit zeer plezierig zaken doen en heb de verkoopster dat dan ook gemaild :thumbup:

fijn is dat he, als alles gewoon lekker soepel verloopt!!

Fijn! zo hoort het! :thumbup:

in 99 % van de gevallen doe ik zo altijd zaken op mp, snel safe en vriendelijk… maar de rotte appels maken vaak de oogst slecht…

Kopen doen wij niet zo heel veel via mp en als we iets kopen dan gaan we het zelf ophalen zodat we zien wat we kopen. Verkopen doen we wel vaak, maar vaak komen de kopers hun afspraken niet na (dus zitten wachten en niet opkomen dagen).



Dit was gewoon perfect en idd er zitten rotte appels tussen, gelukkig was dit een super deal :mrgreen:



(4 spellen voor 37 euro excl verzenden (verzending op deze manier wilde ik zelf zo, per post was goedkoper, maar ik wilde een tracknummer). De spellen kosten nieuw rond de 25 euro per stuk en deze zijn amper gebruikt volgens verkoopster en zo zien ze er ook uit)



Ben zo blij :dance:

Dat doe ik ook meestal, een kaartje erbij met “veel plezier ermee” erop. Staat wel zo gezellig! :mrgreen:

Ik heb al heel wat kleding op MP gekocht (zo ook hier) en ben nog nooit teleurgesteld. Laatst heb ik er een complete boerderij van Little People gekocht, incl. de paardenstal. Geweldig! Misschien gaat het nog eens mis, maar ik ben er tot nog toe dik tevreden mee.