Ik ben 1.83m lang en heb echt zo’n moeite om een lange positiebroek te vinden. Spijkerbroeken, andere broeken, maakt niet uit… alles wat ik pas is net te kort! Echt heel frustrerend.
Heb een 3/4 spijkerbroek gevonden (kan dan nu met laarzen en van de zomer gewoon zo dragen) en wonder boven wonder een “lange” spijkerbroek die net goed is. Maar verder…
Ben al heel blij met deze 2 broeken, want het is heel erg maar ik krijg dus nu m’n gewone broeken al niet meer dicht!
Andere lange dames die dit herkennen???
hmm, ik ben 1.85 maar heb er geen problemen mee hoor!
Mss. heb je heel lange benen?
Gelukje voor ons is dat we midden in de zomer uitgerekend zijn: dan kun je ook jurkjes/rokjes/korte broeken aan!!
Ben 1.80 met de lengte in de benen en had eigenlijk nooit problemen.
Had 1 echt heerlijke broek die zelfs een slag om moest bij de H&M vandaan. Die heb ik gekocht toen ik zwanger was van de oudste en bij de jongste is die echt compleet doorgesleten. Op het laatst van alledrie de zw.schappen woonde ik in die broek :oops:
Bij de Prénatal had ik ook 1 broek die goed op lengte was vandaan, maar die kreeg ik op het laatst niet meer over de pokkel, dus dat helpt nog niet :lol:
Verder idd 3/4 wat best lekker is en idd straks rokjes/jurkjes etc :thumbup:
Nou dat zijn alweer heel verschillende ervaringen merk ik al… misschien zijn mijn benen dan lang idd… Nou ja, het blijft zoeken.
@ Maris:
Haha wat toevallig, jij bent 2 dagen verder En dan zitten we goed met jurkjes en dergelijke ja.
@ Marije:
Ja die ene broek die net goed was komt ook bij Prénatal vandaan, was een tip van een andere lange dame die daar liep te shoppen haha.
Ik ben ook 1.85 en ben tijdens de zwangerschap van Sam vooral geslaagd bij H&M ( maatje groter kopen zodat je 'm wat lager kunt dragen) en de broeken van het merk ‘Mamalicious’.
Ik ben 1.82 en kon alleen goede broeken kopen bij Esprit. (daar kun je lengtemaat kiezen). Wel duurdere broeken, maar echt ideaal! Ik had dat er zeker voor over! :thumbup:
@MotormuisjeDanielle wrote:
Ik ben 1.83m lang en heb echt zo’n moeite om een lange positiebroek te vinden. Spijkerbroeken, andere broeken, maakt niet uit… alles wat ik pas is net te kort! Echt heel frustrerend.
Heb een 3/4 spijkerbroek gevonden (kan dan nu met laarzen en van de zomer gewoon zo dragen) en wonder boven wonder een “lange” spijkerbroek die net goed is. Maar verder…
Ben al heel blij met deze 2 broeken, want het is heel erg maar ik krijg dus nu m’n gewone broeken al niet meer dicht!
Andere lange dames die dit herkennen???
ja heb ik ook last van erg irritant :twisted:
Otto verkoopt extra lange positiebroeken ( jeans ) Voor mijn 1.90m een goede oplossing maar ik kon ze op het laatst niet meer aan omdat mijn buik er niet meer in paste :? . Ben toen overgestapt op de rokjes en jurken 8) .
Bij de Zara hebben ze vaak echt lange broeken en ze hebben een (heel kleine) zwangerschapscollectie. Daar heb ik een hele mooie, lekker lange, positiebroek gekocht. Dat was mijn lievelingsbroek :inlove: en verder rokjes met leggings.
@Pé wrote:
Ik ben 1.82 en kon alleen goede broeken kopen bij Esprit. (daar kun je lengtemaat kiezen). Wel duurdere broeken, maar echt ideaal! Ik had dat er zeker voor over! :thumbup:
Idem, broeken van winkels als prenatal en miss etam zijn voor mij echt net te kort, dan krijg je zo’n hoogwatereffect vreselijk. Ik zweer bij Esprit, maar ga na het lezen van dit topic binnenkort ook eens bij H&M kijken. Bedankt :thumbup:
Nou bedankt voor de tips allemaal :thumbup:
Ik ga volgende week maar weer eens even met m’n moeder (mijn shop-steun-en-toeverlaat :mrgreen:) de stad in en bij de genoemde winkels kijken.
Kijk hier zocht ik ook naar…Ik ben ook 183 lang en weet nu al (na 2 zwangerschappen en nu de 3de opkomst) dat ik die positiebroeken van Metam niet pas dus ga ook maar eens koekeloeren bij de boven genoemde winkels…
:thumbup:
ik heb een heupbroek van H&M… en die is lang genoeg bij mij… (ben 1,87)
verder heb ik een paar broeken die net wat te kort zijn, maar daar heb ik de laarzen overheen, dus dan zie je niet dat die net wat te kort zijn :mrgreen:
Ja idd leeuwtje, daar was ik ook geweest in eerste instantie. Bij Miss Etam hebben ze echt wel leuke positiekleding, alleen de broeken zijn echt te kort! Ik heb daar wel een 3/4 broek vandaan, die is wel goed :mrgreen: