Positie jeans bootcut

Ben vorige week op zoek geweest naar leuke broek met buikruimte en moet eerlijk zeggen dat ik wat ongelukkig werd van de keuzemogelijkheden :frowning: . Broeken waar helemaal geen vorm in zit, waar de breedtemaat prima was mochten mijn benen 30 cm langerā€¦ en ik had zoā€™n zin in winkelen :shifty: .

Uiteindelijk geslaagd met een stretchbroek van Mothers choice, maar nogal strak model onderaan. Ik vind een bootcut jeans met stretch altijd erg fijn (dus met iets wijdere pijp onderaan), weet iemand waar je zoā€™n model kunt kopen met wat keus in lengtematen en gewoon mooie pasvorm ipv hobbezak? Winkel en evt. plaats? heb intussen ook wel door dat de ene Prenatal de andere niet is. Woon in Rotterdam.

Ik hoop dat iemand tips heeft, ben niet overdreven ijdel maar voel me toch het lekkerst in kleren die ik ECHT leuk vind :silenced: .

hier exact het zelfde probleem :mrgreen: Ik draag bijna alleen maar bootcut modelen en die zijn in positiekleding gewoon niet te vinden :wall:

Kijk eens in mijn winkeltje :angel:

Misschien is dat wat?

dat is inderdaad wel de soort pijp die ik zoek, helaas alleen niet in mijn maat :frowning:

Ik heb er ƃĀ©ĆƒĀ©n van noppieā€™s, had precies dezelfde in mā€™n vorige zwangerschap :lol: Zit mij super! Trouwens, deze is in alle zwangerschaps/babywinkels wel te verkrijgen volgens mij.

@ Heleentje, bedankt, maar helaas ook niet mijn maat.



Maar zo te horen heeft Noppies dus wel zulke type broeken :dance: ā€¦ hebben jullie een verkoopadres in Rā€™dam? Prenatal had ze niet, maar die had ook heel erg weinig keus vond ik persoonlijkā€¦of er was net voor me een Arabische sjeik met gevolg door de winkel gegaan.

Jammer dat de broeken te groot zijn, maar inderdaad noppies heeft ze.

Ze zijn wel duur, maar absoluut de moeite waard. Ik heb ze toen bij prenatal gekocht, maar heb ze ook wel bij de babyplanet gezien.

Anders even op internet kijken bij noppies voor een verkoop adres.



Groetjes,

Heleen

Ik heb een spijkerbroek van mama-licious, model Dionne. Wel een regular maar voor mij valt tie wijd genoeg onderaan. Kostte me 40 euro is te overzien. Kunt m via veel webwinkels kopen, even googlenā€¦

Oh ja en ik lees dat je niet zulke lange benen hebtā€¦ Heb ik dus ook. De broek was te lang, heeft mn moeder m ingenomen. Slaan ze m naar binnen toe en dan het onderste randje van je broek weer naar buiten. Dan door de naaimachine heen en je ziet er zowat niks van dat tie ingenomen is.

Bij H&M hebben ze veel soorten positiejeans. Geen lengte-maten alleen. Ik ben ook klein en heb ze gewoon ingekort (net als de moeder van Jet).

de grote H&M in Alkmaar heb ik helaas juist heel weinig positiekleding kunnen vinden.

Wel veel shirtjes maar echt nauwelijks broeken helaasā€¦ :frowning:

Hier verandert het aanbod heel vaak. Ik ben vandaag geweest en ze hadden nu een heleboel nieuwe broeken bij H&M. Maar dat verschilt natuurlijk per vestiging.

Bij H&M was de lengte idd een probleem maar ook het model. De meeste broeken liepen van het dikste punt van mijn kont recht naar beneden naar mijn knieƃĀ«n :roll: , ik vond het eerlijk gezegd nogal treurig om naar mezelf te kijken :wink: .

Heb mezelf toen maar verwend met een ā€œnormaalā€ jurkje wat vrij recht viel om mijn middel.

Verkoopster bij Miss Etam gaf ook eerlijk toe dat positiemode nogal wat te wensen overliet, dat vond ik heel wat.

Maar ik ga de binnenstad van Rā€™dam wel in, in de ban van de noppies!

De h&m broeken zitten mij (helaas!!!) ook ƃĀ©cht niet mooi!