positie badpak?

wij gaan in juli 2 weken naar turkije, en aangezien ik dan 6 maanden zwanger ben zal ik echt niet meer in mijn eigen badpak kunnen.

Ik ben dus op zoek naar een betaalbaar positiebadpak.

Nu had ik bij de wehkamp een aantal leuke badpakken besteld, echter mijn borsten lijken (nee zijn) behoorlijk te groot voor het badpak, maar de rest van het badpak zit goed.

Is het dan zo moeilijk om met een grotere cupmaat een betaalbaar zwangerschapsbadpak te kopen?

of anders iemand een tip waar ik dan moet zijn?

vind het zonde om 80 euro uit te geven voor iets wat ik maar even gebruik namelijk…

Ja met een grotere cupmaat ben je bijna verdoemd tot de duurdere zwemkleding :?

Ik heb gewoon al die tijd mijn eigen bikini aangetrokken. Ik heb van bikinistof zo’n driekantige doek zeg maar die je als een rokje om kunt binden, die deed ik dan erbij om. Gebruik hem nu nog om de flubberbuik te verbergen :mrgreen:

Ik heb een zwangerschapsbikini/tankini gebruikt. Dan zit je met je buik ook niet zo ‘vast’ in het zwempak



ik heb sowiezo een hekel aan badkleding… #saunafreak!

Ik heb mijn badgoed toen bij Livera gehaald omdat zowiezo de bovenkant erg groot was voorbij de onderkant zeg maar…



Daar kon je toen mixen met bovenstukjes en broekjes.

Ook tankini topjes zaten erbij.

En niet duur, nog geen 35 euro.

(ik had een gewone bikini) Ik kan niet tegen badpakken, dat vind ik zo eng aan mn buik.

Ik heb in mijn zwangerschap van Jayden toen bij Wehkamp een bikini besteld. Ze hadden toen zwangerschapsbikini’s waarbij je broekje en bovenstuk apart kon bestellen (ik heb ook een grote cupmaat).



Bij Kaylee heb ik een gewone bikini gedragen.



Badpakken heb ik geen ervaring mee.

En een tankini dan? Misschien is dat wel een optie voor je?



Ik heb trouwens gewoon een normaal badpak besteld toen, alleen dan 2 maten groter. Koste bijna niks (was in de uitverkoop) heb het in de zwangerschap aangehad, en daarna weggegooid :thumbup:

bedankt voor jullie reacties :slight_smile:

ik vind een tankini over het algemeen ook erg leuk, ware het niet dat alle tankini;s die ik zie met een halter is, en dan krijg ik dus enorme nekklachten, dus dat is ook al geen optie…

Je hebt ook andere tankine, soort hemd achtig idee dan :thumbup:

ik doe ook altijd een bikini, met een laag uitgesneden broekje zodat ie onder je buik valt. Ideaal en dan kan je die daarna gewoon doordragen :thumbup:

Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik een positiebikini gekocht, omdat dat goedkoper was een gewone bij de Hema :mrgreen: maar die heb ik gewoon doorgedragen toen ik niet zwanger was, geen idee wat er positie aan een bikini kan zijn :roll: het was een hele normale bikini.

Maar wat je dan idd andersom ook kunt doen: een gewone bikini kopen, en dan een bovenstukje met cupmaat. En een gewoon broekje erbij. Zolang je niet hoogzwanger bent kan dat best volgens mij.

Pssst hops eens de V&D in ik meen dat ze daar ook tankini’s hadden die geen halter zijn en die je kunt mixen en matchen qua maten. :thumbup:

@Rhiannon wrote:

Pssst hops eens de V&D in ik meen dat ze daar ook tankini’s hadden die geen halter zijn en die je kunt mixen en matchen qua maten. :thumbup:




thanks! dat ga ik maar eens doen dan als ik in de stad ben.