portable dvd speler

Voor de vakantie willen we een portable dvd speler aanschaffen. Onze ogen zij gericht op de Solara DVP7748. Mede omdat deze elke een eigen afspeelfunctie heeft.



Nu ben ik benieuwd of er iemand ervaring met deze heeft. Of dat je een ander merk hebt die ook een aparte afspeelfunctie heeft.

@aapie wrote:

Voor de vakantie willen we een portable dvd speler aanschaffen. Onze ogen zij gericht op de Solara DVP7748. Mede omdat deze elke een eigen afspeelfunctie heeft.



Nu ben ik benieuwd of er iemand ervaring met deze heeft. Of dat je een ander merk hebt die ook een aparte afspeelfunctie heeft.




Ja die hebben wij en :thumbup: .



De kinders lopen hier wel een beetje uit een in leeftijd, dus vorig jaar had de oudste dan bijv een film op met koptelefoon en nummer 3 een meer peuterwaardig dvd’tje waar we dan nog geen koptelefoon bij op deden.



Op bestemming kon nummer 3 heel moeilijk in slaap komen door warmte en hebben we hem dan wel eens ingezet om even rustig te liggen en vaak sliep die dan alsnog binnen 10 minuten als die relaxed lag te kijken.

Wij hebben hem ook…



Werkt super hoor… :thumbup:

Hier geen spijt van iig.

Bedankt voor jullie meningen.



Hoe zijn de spelletjes trouwens die er op zitten?

Wij hebben dat ding sinds een week ook in huis voor de vakantie en hij voldoet prima. Voor de spelletjes hoef je t niet te doen (middeleeuws en slechte kwaliteit) maar verder zit alles erop en eraan en onze kindjes vinden t geweldig.

Misschien zijn er andere dvd spelers die makkelijker in gebruik zijn, dat weet ik niet… maar ik vind deze prima.