portable dvd speler

is dit eigenlijk wat?

ik twijfel heel erg of we die een zullen kopen of niet…

twijfel of het gebruikt gaat worden, of dat het een aankoop is die ligt te versloffen in de kast net zoals onze tom tom…



hebben jullie er een? waarom wel/niet? hoe vaak gebruik je hem?

Ja, wij hebben er 1 voor in de auto.

Geweldige uitvinding haha

We gaan vaak naar familie in het noorden en dan zijn we zo 2 uur onderweg.

Hup dvd aan en genieten van de rust. Nou ja, behalve als zoonlief aan de draadjes komt :wink:



We gebruiken em ook op vakantie, op de heen- en terugreis, maar dan pas als ze zich echt niet meer kunnen vermaken en gaan klieren. Dat is vaak als we nog 1,5 Ã 2 uur moeten.

Eerder gaat ie dan ook niet aan.

Vorig jaar ook voor het eerst gebruikt in de mobil home toen het zo regende.

Samen met buurkindjes Dora kijken.:slight_smile:

Wij hebben er vorig jaar een gekocht voor de vliegreis naar Suriname.



We hadden ons beter moeten/kunnen inlezen vooraf, want dan hadden we geweten dat KLM al zulke dingen in de stoel voor je heeft per persoon :eh:

Dit in tegenstelling tot vliegmaatschappij SLM waar we 2 jaar daarvoor bij hebben gevlogen…



Uiteindelijk heeft ze in Suriname nog wel filmpjes gekeken (ook met wat andere kindjes van daar), maar sinds we thuis zijn ligt het ding idd in de kast.



In de auto heb ik het idee dat ze liever naar buiten kijkt enzo :thumbup:

wij hebben er ook 1, ideaal! Maar vooral voor op reis en op vakantie. Wij hebben er specifiek 1 met een grote accu zodat we 'm kunnen gebruiken in het vliegtuig, bij vluchten waar ze geen video draaien (voor kids) Heerlijk!



(gekocht in een aanbieding bij de Philips personeelswinkel, dus als je wilt, wil ik je daarbij wel helpen, maar soms vind je vergelijkbare aanbiedingen ook in de winkel :wink: )

wij hebben er ook eentje voor in de auto, we zitten regelmatig ruim een uur in de auto en dan is het ideaal…zandkasteel of bumba erin en mevrouw is heerlijk rustig

Hier hadden we er ook eentje. Die is niet erg lang meegegaan, hele tijd storing etc.

Maar ik werd ook echt gek van die deuntjes van de filmpjes van de dvd speler in de auto.



Dus die komt er niet meer in hoor :shifty:

Of met hoofdtelefoon, maar ja dat is ook niet altijd verstandig voor de oortjes lijkt mij.



Ik ben meer van de spelletjes in de auto, zingen in de auto, kletsen met de kids in de auto.

alleen hier voor lange auto ritten…

binnenhuis gebruik ik hem nooit…

ideaal



wij gaan altijd mt de auto op vakantie naar frankrijk.



als de kids onrustig worden en spelletjes en zingen al gedaan zijn dan gaat de dvd speler aan,



wij hebben er wel een waar ze beiden het zelfde filmpje moeten kijken.

ze schijnen er ook te zijn, dat je apart een dvd kunt kijken.

daar zou ik dan voor gaan

verder hier binnen nederland gebruiken we hem eigenlijk nooit

bedankt voor jullie reacties.

toch besloten om er geen te kopen.

Sophie vermaakt zich nog prima met auto-kleur spelletjes, liedjes zingen, lezen eng ewoon niets doen.

We gaan met het vlietuig op vakantie, dus ook voor een lange autovakntierit hoeven we het ook niet te doen.



En eigenlijk heb ik ook zoiets van: als ik nu al een portable dvd speler voor haar koop, wat heeft ze dan over een paar jaar nodig om zichzelf te vermaken?

Precies zo denk ik er dus ook een beetje over :mrgreen:

Meerdere keren met 3 kids achterin de auto op vakantie naar het buitenland gegaan en ik heb die dvd-speler bijna op mijn blote knietjes bedankt dat hij mij en manlief even een uurtje rust bezorgde :smiley:



Ik ben dus nog steeds zeer blij met deze aanschaf :thumbup:

Ik heb er van de week bij de hema gehaald. Ook alleen voor de lange vakantie rit. Ik ken onze meiden langer dan vandaag en op een reis van minimaal 10 uur vond ik het toch wel een fijn idee. Was er geen voorstander van, maar ga echt niet met krijsende kinderen achterin zitten. Tegen de tijd dat ze het echt niet meer trekken gaat ie dus mooi aan!

We hebben er trouwens 1 met 1 speler en 2 schermen. Hoofdtelefoon wil ik niet nu en ze moeten dus hetzelfde kijken, prima, kiezen ze om de beurt wat ze willen ofzo. Over een aantal weken gaat ie in gebruik!

wij hebben er ook 1. gebruiken we alleen op de vakantie tijdens de autorit naar Italië. en dan ook alleen in uiterste noodgeval, als Jayden verder niks meer wil. als hij geslapen heeft, gespeeld, en dan begint te jammeren. Dan is het echt een uitkomst ;D de rest van het jaar ligt hij in de kast…

Wij hebben er 2, nouja niet zo portable meer, we hebben sinds kort 2 dvdschermen in hoofdsteunen ingebouwd in de auto, ideaal voor alle ritjes die we steeds naar twente maken, de dames vermaken zich overigens ook prima met k3 muziek in de auto.



Maar…voor het niet steeds maaaaaaaaaaaaaaaam , paaaaaaaaaaaap gezeur in de auto is het ideaal!

ik denk ook wel dat het soms een uitkomst kan zijn, vooral voor langere vakantie ritten, maar dat hebben wij dus niet, want rijden naar eindhoven en stappen dan in het vliegtuig :mrgreen:

en voor de familie die 120 km verderop rijdt, is het ook eigenlijk nog niet nodig, want ze vermaakt zich nog wel. Momenteel is het een sport om te kijken wie als eerste een yellow car ziet zoals xe zelf steeds roept :inlove:



en ik vind het dus ook zonde om hetm te kop[en voor 1 vakantierit per jaar, en dat hij de rest van de tijd in de kast ligt.

Dus sta helemaal achter mijn beslissing :smiley: