popstars wie kijkt ook !?

Ik ben dus aant kijken.

normaal kijk ik niet echt naar de auditie rondes maar er is verder niks op.

dus staat het hier toch aan nu.

Wie kijkt er nog meer …

Dat zijn alleen de hoogtepunten toch maar? Op Sbs6?

Wij hebben vrijdag gekeken, vind Popstars beter dan X-factor en al die andere.

Kijkt er iemand?

Die 13 jarige Jasmin is net geweest, ik vond haar erg goed…

Ik neem het op en kijk ondertussen Holland got talent :mrgreen:

wij kijken popstars

Hier staat het ook op. Ik twijfel of ik het ga volgen. Ben een beetje talentenshowmoe :roll:.

Dat 13 jarige meisje was erg goed. Knap ook dat ze zichzelf die gitaar zo snel via internet heeft aangeleerd. Prachtige stem en erg lief meisje. Maar wel heul erg jong.

Ik vond dat meisje uit Volendam ook een erg leuk meisje om te zien. Vond haar minder zingen, maar ben wel benieuwd hoe ze dan in de volgende ronde is (toch maar volgen dan :mrgreen:?).

En die jongen uit Kerkrade. Hahaha, maar dat commentaar deed hem niks hoor (nee, nee :lol:). Zielig eigenlijk. Waarom wordt zo’n jongen toch niet tegen zichzelf beschermd door de omgeving.

Ik zing ook best aardig, maar heb wel genoeg zelfkennis om te beseffen dat het meer een ‘onder de douche reportaire’ is :mrgreen: :shifty:.

hier ook holland’s got talent. Vonden we net wat afwisselender dan popstars.

Hier staat het nog steeds op, maar ik ben alleen wat anders aan het doen :wink:. Volgende week ook maar Holland got talent.

Ik kijk ook Popstars.

Vind Holland’s got talent niet zo aangezien daar allemaal verschillende ‘acts’ komen zeg maar…

Moet zeggen dat ik niet echt iemand noemenswaardig heb gezien vanavond…

mijn man is helemaal gek met die audities, ik vind het zo verschrikkelijk

maar goed dan kijk ik mee en af en toe dan houd ik me oren dicht

echt zo vals als mensen af en toe zingen en dan nog zo’n aditude erbij :thumbdown:

die wat slonsige jonge met dat haar in zijn gezicht vond ik wel verrassend

denk dat als hij wat opgeleukt word dat hij best wel ver kan komen

Ik kijk alleen maar naar de audities hahaha die vind ik het leukste.

Die gast uit Kerkrade kwam echt binnen idd met een attitude van: Ik ben het en ik maak het wel effe… Hahahahaha wat een slechte gift zeg hahahaha!

Dat ze zo arrogant kunnen zijn en zelf niet inzien dat ze gewoon slecht zijn.

:angel:

ja ik krijg helemaal de rillingen overal als ik ze vals hoor zingen

vroeger met een spannende film ging ik als kind ook achter de bank zitten :mrgreen:

heb zang gestudeert, beroepsdeformatie dus dat ik er HELEMAAL niet tegen kan hahaha

Soms snap ik ouders niet dat ze hun zoon / dochter mee laten doen…

Ze staan toch echt voor schut als ze zo vals zingen, en heilig ervan overtuigd zijn dat ze wel kunnen zingen ??

Heb het over het spotje van popstars, die jongen…

Vindt het gewoon sneu, en krijg er de kriebels van…

Daarom kijk ik niet naar de audities :angel:

Weten jullie of je Holland got Talent terug kan kijken? Een buurvrouw haar dochter doet er in mee en ik weet alleen dat ze door is naar de volgende ronde en dus dit weekend op televisie zou komen. Vrijdagavond staat hier echter altijd Veronica aan (wegmisbruikers en top gear) dus heb het niet gezien. En online kijken is makkelijk, kan ik doorspoelen.