popstars reclame...aaaaarch!!!

Ben ik de enige die zich vreselijk irriteert aan de reclames van popstars die constant tijdens andere tv programma’s er tussendoor komt?

Zo ergerlijk! Ik was eigenlijk van plan om gewoon niet meer te gaan kijken. Juist vanwege die reclames. Maar ik vind het verder zo’n leuk programma… :oops: dus ik ben toch weer gezwicht gisteravond :oops:

Van de week zat ik lekker de film Cast Away te kijken en dan komt zelfs tijdens de film die idiote popstars tune zomaar door. :doh:

Dit is volgens mij eerder een anti-reclame.

ik had t bij house! gruwelijk!!! hoe komen ze er bij :evil: echt BElachelijk!

ja vervelend he. Idd bij cast away, echt heel dom. Alsof ze daarmee meer kijkers mee trekken :thumbdown:

En tijdens NCIS afgelopen dinsdag :wall:

Leuk House :lol:

Maar het wordt steeds gekker… komt er ineens zo’n rode knop in beeld Waarin er verontschuldigd wordt voor deze brutale inbreuk…

Het gaat zoiets als;

Ja sorrie hoor, zit je er net lekker in, komen wij ineens tussendoor… Maar ik moet je even zeggen dat de rode knop vanaf nu weer in Popstars zit. Kijken vrijdag…

grrrrrrrr…

Wat nou “sorrie”

Sorrie zeg je als je echt spijt hebt, dat vertel ik mijn kinderen ook altijd.

Jaaaaa irritant is dat!!!

Ik had het donderdag bij een nieuwe aflevering house! was al blij eindelijk nieuw… krijg je Henk Jan Smit tussendoor!!

:oops: :oops: ik vind popstars eigenlijk wel leuk :oops: :oops: schaam ik me oprecht voor… :frowning:

Maar dat neemt niet weg dat ik de reclames tussendoor echt niet kan waarderen.

Wij nemen nu al de programma’s op zodat we de reclames lekker door kunnen " skippen"…vinden ze dit er weer op. Dit kun je niet skippen want daar duurt het te kort voor.

Wie verzint dit soort dingen?

Mag hem of haar nu al niet :evil: :evil:

sbs is toch al irritant!!!

wel 's opgelet dat elke keer bij de programma “de 25” alleen hun eigen programma’s in de top staan??

en écht nergens zulke slechte presentators al bij show nieuws… :wall: erger me er kapot aan…

(niet dat ik het zelf beter zou kunnen hoor, maar toch)

Yep, that’s SBS… Echt een vreselijk zender vind ik het…

ik ook!!!

nog iets; bij shownieuws pikken ze alles in van rtl boulevard…kijk maar 's naar rtl 4 en 5 min. later naar sbs…PRECIES hetzelfde!!!

Super irritant. Alleen al daarom zou je niet meer naar Popstars kijken

k kijk ook niet meer naar popstars, wij kijken nu naar the voice…vond ik toch iets leuker…en die zender is net iets minder irritant

Hier ook geen popstars meer…ben er wel klaar mee, Voice vind ik trouwens wel weer leuk :thumbup:

En die reclames :twisted: . Zat ik vorige week donderdag ‘lekker’ in een moordzaak en autopsie van Medical Examiners, komt die Henk Jan Smits gewoon in beeld :shock:

da’s ff een tegenvaller ja…

hier ook overgestapt naar the voice…ben nu al fan van ben Saunders…wat is die vent gooooeeeeed!!!

Ja met die irritante kwijlebal van die zeikprogramma’s. Dat jurielid van al die zgn talentenshows. Echt, is die melkkoe nog niet uitgemolken? Vind die programma’s al vreselijk en die bralbak die steeds met zijn rode knop voorbij komt onder het mom van ik weet hoe vervelend het is maar… :wall: :wall: :wall: