poppetjes vd ah

die poppetjes vd ah,



zijn wel erg klein…



ik geef ze telkens terug,

de jongste van mij stopt dat zo in zijn mond… :shock:



wel jammer, die smurfen formaat waren een stuk beter…

ja ze zijn klein :wink: maar jah t’is niet voor niks voor kindjes boven de 3 jaar. gister wees de cassiere bij de ah er nog ff extra op bij elke klant :thumbup:

dat is heel netjes vd ah, :thumbup: hier dus niet…



maar de oudste wilde ze wel sparen,

en aangezien hij de gevaar er nog niet van inziet, weiger ik ze maar…

Ik kan ook niet zeggen dat ik er warm voor loop. En daarnaast moet je ook nog eens maarliefst 15 euro aan boodschappen hebben voor zo’n dingetje :?



Overigens zag ik bij gevraagt alweer mensen die ze sparen, dus misschien toch stiekem aannemen? Ik bedoel Tejo heeft het nooit door als ik het gelijk in mijn tas stop tegelijk met mijn portomonee :wink:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ik vind ze ook wel erg klein :roll: Marlot spaart al die poppetjes in een doosje en zei gisteren heel verrasd; he, sneeuwwitje is kleiner dan een smurf :eh:



Crisis he :mrgreen:

Zijn ze nog kleiner dan die smurfen die ze toen hadden??? Die waren al zo klein!

dit vondt ik inderdaad ook al de actie met zegels sparen die je toen kon inleveren voor een poppetje na keuze welke disney film dat was weet ik zo even niet meer maar die was veel leuker die poppetjes gingen mee in bad en waren super.



maar idd crisis misschien toch een actie willen houden maar iets te groot geven zou net wel niet in hun beleid passen dit keer jammer.

ik kreeg er 2 maar had geen 30 euro uitgegeven :think:



Maar ze zijn wel uit 1 stuk, dat waren de smurfen dan weer niet… :wink:

Tja…ze zijn klein…maar dat is misschien met veel dingen zo als je 1 ouder en 1 jonger kind hebt…daar moet je altijd bij blijven…

Jo is DOL op die kleine minidingen, deze actie doe ik even niet aan mee…komen er wel eens,maar gaan er nu niet extra heen (niet dat we dat deden). Hadden juist afgesproken dat we deze maand is een vergelijkend warenonderzoek gingen doen door de AH een beetje links te laten liggen…

OP mn werk ga ik er wel eens in de pauze,maar dan red ik die 15 euro niet…



Vind het wel best zo…Jo heeft een mand met honderden van die kleine frutsels…hij speelt er ontzettend lief mee…maar uiteraard alleen als we Eli in het oog hebben…die stopt inmiddels niets meer in zn mond,maar die waakzaamheid moet je toch houden als ze nog onder de 3 zijn…

Dus hoe groot/klein die dingen zijn,dan zou er niet zo toe moeten doen lijkt mij…

Met 1 jaar is het al snel te klein…

@sensje wrote:

Zijn ze nog kleiner dan die smurfen die ze toen hadden??? Die waren al zo klein!




dat is inderdaad ook mijn reactie…

het leek me wel leuk, maar als ik ht zo hoor, hoef ik niet naar AH voor de poppetjes

Klein of niet, Anique is er helemaal weg van…

Er heerst hier nu een sneeuwwitje-virus (is eens wat anders dan de mexicaansegriep :wink: :mrgreen: )

hahaha die lieve Anique toch :inlove: