poppenwagentje....welke is leuk?

Mijn meisje word alweer bijna 1.

We hebben het idee om voor haar een poppenwagentje te kopen.

Hebben jullie nog leuke suggesties?

Ik was altijd voor die leuke houten maar ik ben er helemaal van teruggekomen.

M kreeg dus zo’n mooie houten poppenwagen voor haar eerste verjaardag. Maar hij was te zwaar en te onhandig. De wielen konden bijvoorbeeld niet sturen maar leg zo’n kind maar eens uit hoe je zo’n zwaar ding dan moet draaien. Dus ging ze er liever in zitten maar dan kiepte hij weer steeds om omdat ze de zijkant schuin was.

Moraal van het verhaal is dat uiteindelijk blijer was met haar 5 euro buggy van de blokker.

Kijk dus goed of het ook handig is wat je koopt!

Ze blijven natuurlijk heel mooi :wink:

Deze kreeg M.

:inlove:

Hieke is helemaal dol op haar “buwwy” :inlove:

Ik wil dus inderdaad een houten poppenwagen. :angel:

Het liefst geen riet.

die houten poppenwagens zijn eigenlijk allemaal het model zoals die van mij alleen een ander kleurtje, kussentje.

Hier is hij alleen dus echt nooit gebruikt!

Gewoon omdat ze er niet makkelijk mee overweg kunnen.

Dus als ik dat had geweten had ik het nooit gedaan!

En ze echt wel poppengek. Zo’n buggy was hier meteen wel een succes. En daar hebben we nu al 3 van versleten. En ze heeft nu ook zo’n lelijk gedrocht van een kinderwagen (van nichtje overgenomen) :mrgreen: .

Ik hoop dus voor je dat andere mensen wel goede ervaringen hebben want ikke niet :wink: .

229586176

Totaal over the top…maar oeh ik vind hem leuk!

Zie hem alleen al gesloopt worden hier :shifty:

Oja is Mp advertentie.

Die is mij te tuttig :wink: maar hij is wel handiger.

Mijn verhaal blijft hetzelfde maar bij deze kiepen ze er tenminste zelf niet steeds zo raar uit. KDV heeft deze :wink: .

En ze heeft dus alleen eentje nodig voor haar jongste jaartjes.

Ik heb zelf eentje die ik nog van ijn oma gehad heb.

wagen is nu minimaal zo’n 22 jaar oud en vergelijkbaar aan deze 235035807

:inlove: Zo’n moooi idee dat Mirthe over een tijd er ook mee kan spelen.

Ik was altijd de enige met zo’n wagentje :inlove:

Eruit kiepen Mamalien? :shifty:

Wij hebben deze

Prima wagen, juist omdat hij recht rijd liepen ze er al achter toen ze nog niet los liepen. Hij ging gewoon rechtdoor, dus beetje tegenaan hangen en gaan!

Later hebben ze heel snel door dat je een beetje moet trekken en duwen om te sturen, dat gaat vanzelf. Nadeel van die van mij is de kap die omhoog en naar beneden kan. Daar gaan ze op een gegeven moment mee klooien :roll:

Let bij wagens met een vaste kap op dat de poppen er wel makkelijk in en uitgaan. Ik zie bij een vriendin steeds dat ze vastzitten (de poppen).

Die van mij had ik dus altijd de kap naar beneden.

Puk die wagen die jullie hebben staat bij mij favorieten :inlove:

En die blauwe die je laat zien ook, maar dat zal dus niet handig zijn omdat de kap niet naar beneden kan?

Veel frustratie door vastzittende poppen willen we niet :mrgreen:

(en frustratie door vastzittende kinderen ook niet :angel: )

Nee, mijn ervaring is dat omdat ze klein zijn (de kinderen) ze al een beetje in de wagen moeten duiken om een pop van de bodem te kunnen pakken, ze dan zelf en pop niet meer terug kunnen. (snappie?)

Die ik heb kan de kap gewoon plat en dan heb je veel ruimte.

Joseetje die ouderwetse heeft M dus ook maar die staat bij mijn moeder (Was me hier te groot) :mrgreen: .

Ja ze ging er toen ze dus net 1 was steeds zelf inzitten en dan die schuine achterkant vastpakken en dan lag hij steeds om met haar vingers ertussen en de neus op de grond.

Vond ik dus echt irritant op een gegeven moment.

Als ze wat ouder zijn hebben ze dat natuurlijk wel door :wink: .

Puk als ze leren lopen is hij inderdaad wel handig :wink: . Maar M liep al goed met 1 jaar en die was de hele tijd boos dat dat ding niet dezelfde kant op wilde als zij :slight_smile: .

Mirthe begint nu te leren lopen, dus voor haar zou het wel handig zijn denk ik zo.

Mamalien ik snap nu wat je bedoel met kiepen.

Puk oh dat is ook een handige tip zeg!

Ik ben blij dat ik het gevraagd heb, lees nu dingen waar ik zelf nooit aan gedacht zou hebben.

ja dan is zo’n buggy niks want daar klappen ze dan mee om.

Dezen zijn allemaal wel lekker stabiel.

En je kunt de handvat stang verstellen (rechtop en schuin); dus als ze er nog heel erg op hangen rechtop en later is schuin handiger :slight_smile: .

wij hebben deze, en ook een buggy en een kinderwagen (andere soorten), maar deze is bij alle drie de favoriet :inlove: (en bij mama ook :mrgreen: )

Die Janod staat ook al bij mijn favorieten :mrgreen:

:lol: hij is echt zoooo :inlove: :angel: