Hallo!!
Ook onze dreumes wordt bijna 2, en er moet dus een kadootje verzonnen worden :mrgreen:
Ik ben zelf helemaal weg van een houten poppenwagen :inlove:. Maar is dat handig?? Ze kan inmiddels goed lopen, dus wat dat betreft hoeft het niet meer extra zwaar en stevig te zijn :think: . Is zo’n houten poppenwagen handig te besturen, of is ze na 10 meter al bekaf?
Ik zit dus te twijfelen: een mooie houten of een lelijke van plastic die misschien wel handiger is…
HELP!
Die houten is wel heel mooi :inlove: :inlove:
Maar misschien dat ze van die andere langer plezier heeft, als ze straks wat ouder is :think:
Owwww, die houten :inlove: :inlove: :inlove:
Ik zou het voor Benthe wel weten…
Hier hebben we de houten van de prenatal, die hadden we verzwaard en daar heeft ze veel plezier van gehad. Ze werd er alleen te lang voor. Ik zou even goed letten op de hoogte van de stang. Verder vond ik het zelf jammer dat de houten niet mee naar buiten kon. Kan natuurlijk wel, maar vond ik zonde. Ze werd ook lomper en de muren kregen dus sporen :wall: :mrgreen: Ik heb een goedkoop buggietje gekocht voor 8 euro en ze is er helemaal gelukkig mee…vind ze veel leuker, kan mee buiten, binnen, makkelijk te duwen en als het akpot is, tja dan gewoon een keer een nieuwe, die dingen kosten geen drol! Zou zelf niet zo’n dure “zapp” kopen.
Heeft ze al meer poppenspul? Anders is het misschien een idee om zo’n goedkope buggy, luiertjes, bedje (bij ikea ook leuk en goedkoop) als setje te geven?
Hier hebben we op kraamfeest ook een houten poppenwagen gekregen, ben ik helemaal blij mee (staat ook mooi als sier :inlove: ) Maar ach, verder kan ik nog geen tip geven. De oudste kan er wel mee rijden.
Het is ook een beetje persoonlijke smaak.
Die buggy van wienex, vind ik ook niet verkeerd bedacht. 8 euro, schijntje… koop je boel poppenkleertjes d’r bij.
Ik zou voor de houte gaan… Gaat ook veel langer mee en het loop tvolgens mij het zelfde als zo’n goedkoop ding… Voordeel van die houte is dat hij niet omvalt! EN hij is veeeel mooier
@Daantjuh wrote:
Ik zou voor de houte gaan… Gaat ook veel langer mee en het loop tvolgens mij het zelfde als zo’n goedkoop ding… Voordeel van die houte is dat hij niet omvalt! EN hij is veeeel mooier
Ik vind zelf de houten ook mooier hoor

Dus eigenlijk is die houten meer voor de mooi :inlove: en het plastic exemplaar voor het spelen :mrgreen:
hmmmmmmm…ik heb nog 3 maanden om na te denken 8)
(misschien een houten voor de mooi en een handige voor 8 euri )
Hoi,
Hier een houten, en goed materiaal hoor :thumbup: een wagentje moet mee gespeeld worden en is niet voor de sier hier
Die is ook heel mooi :inlove:
Die is ook heel mooi :inlove:
Mayo wj hebben die van Janod.
Thijmen is bijna 3 en speelt er ook bijna iedere dag mee.
We hebben ook nog een buggy van 8 euro van Nijntje.
die bovenste met die stippen hebben wij ook, er waordt erg veel mee gespeeld, zowel door T als door Y.
wel geeft hij af als je er mee tegen aan komt,
we hebben helaas een aantal roze strepen op de witte kozijnen
Mayo die houten is mooooooi :inlove:
Why not: houten geven met verjaardag en buggy van 8 euro met sinterklaas? heb je van beiden wat en ben je klaar met dit dilemma, 8 euro is niks hoor. Echte poppenwagen en een buggy. Is toch weer verschillend en kan ze fantaseren en mama spelen
:inlove:
En dan kun je die houten lekker binnen houden en die buggy kan mee naar buiten.
Salt, je bent briljant :thumbup:
(hahaha en jij weet natuurlijk dat daar maar 5 dagen tussen zit hè 8) )
Zoiets zal het dus wel worden: een houten poppenwagen op 1 december en een goedkope buggy op 5 december…
Dankjulliewel voor de reacties!
wij hebben een houten buggy… femke loopt er erg veel mee. (kan ook goed lopen.)