Wat is een leuk poppenhuis voor een 2-jarige? Wie heeft de tip :mrgreen: .
Ik ben al een beetje aan het rond kijken voor haar 2e verjaardag. Weet het ben snel, maar verveel me. Ben aan het wachten op de baby :lol: .
Sanne heeft een Teletubbiehuis waar ze heel veel mee speelt. Tubbies in bedje doen, plantjes water geven, Tubbies eten geven… Denk dat ze daarom erg blij zal zijn met een poppenhuis, omdat je daar meer mogelijkheden mee hebt.
Ik ben aan het rond kijken, maar heb overal bedenkingen bij :think: . Zag een Little People poppenhuis, maar dat vond ik zo’n plat ding en wil geen geluidjes. Heb wat plastieken poppenhuisjes gezien, die ik er wat gammel uit zag zien of gewoon lelijk :silenced: .
Bij veel houten poppenhuizen moet je erom heen lopen of het huis draaien wil je in alle kamertjes kunnen. Het huis komt op een tafeltje tegen de muur te staan, dus wil een huis waarbij je aan de voorkant bij alle kamertjes kan.
Ik ben verliefd op het Playmobil poppenhuis, maar daarvoor lijkt ze me nog te klein.
Welk poppenhuis vind jouw peutertje leuk? Of welke lijkt jou erg geschikt?
Er is een ontzettend leuk poppenhuis van Nijntje, je kan het zelf uitbreiden met de vriendjes van nijntje.
Die van mij speelt er nog niet mee maar ik heb hem wel al, ben nijntje-fan
Eichhorn… 't is wel een bakbeest qua formaat, maar we hebben 'em van “oma-en-opa-Sinterklaas” gekregen en hij is echt geweldig. Helemaal van hout, leuke kleurtjes, vier poppetjes, complete inrichting, huiskamertje, keukentje, 2 slaapkamertjes, balkon, tuintje eraan :inlove: . Saba is er dol op. En vanuit iedere kant te benaderen. Er zitten schuifdeurtjes in, maar die schieten best snel los, dus we hebben ze vastgelijmd, en zelfs dan is alles nog met peuterhandjes bereikbaar. Zal vanavond 's een fotootje zoeken.
Bij Toy’s R Us hebben ze een houten poppenhuis met alleen aan de voorkant open. Huis met 2 verdiepingen :))
Verder staan er prachtige kwalitatief goede houten huizen op link verwijderd beheer
en op ***** ook
hele leuke!
edit beheer; link verwijderd
Luna heeft het poppenhuis van karwei
ik weet alleen niet of ze die altijd hebben :think:
stevig ding en de zijkanten zijn open en er zitten heel veel spulletjes bij
(meer dan je op de foto zie)
oh deze heeft geen meerdere kamertjes gewoon 2 verdiepingen
afbeelding van marktplaats gekopieerd
Jaaaa, die hebben wij ook, zo’n leuk poppenhuis!
@Minnie wrote:
Ik ben verliefd op het Playmobil poppenhuis, maar daarvoor lijkt ze me nog te klein.
Ik wilde geen houten want te groot en niet mee te nemen…
dus Tom heeft het playmobiel huisje :thumbup:
Ik heb alle te kleine delen weggehouden en hij sleept nu met stoelen en tafels, sloopt bedden en stopt de baby in :inlove:
en hij heeft hem al een half jaar denk ik :think: gaat prima :dance:
( als je er geen bezwaar tegen hebt dat álles in de schoorsteen gepropt wordt en dan het hele huis op de kop moet om het eruit te rammen :eh: :mrgreen: )
Elise heeft t poppenhuis van mini baby born
enorm leuk…maar t is wel karton…wel stevig hoor !!
Maar of t echt geschrikt is voor een 2 jarige…?
Wij hebben één van Lego Duplo!
Foto van de Eichhorn:
Mijn dochtertje kreeg met haar eerste verjaardag (tja schoonmoeder :roll: ) een poppenhuis van Little People…
Moet zeggen dat het wel een leuk poppenhuis is en vooral erg stevig!
LINK verwijderd door beheer***Hier is een link naar marktplaats, kon hem bij FP niet zo snel vinden. Ik weet dat hij onder andere bij Toys R Us te koop waren.
@Broekie wrote:
Mijn dochtertje kreeg met haar eerste verjaardag (tja schoonmoeder :roll: ) een poppenhuis van Little People…
Moet zeggen dat het wel een leuk poppenhuis is en vooral erg stevig!
LINK verwijderd beheerHier is een link naar marktplaats, kon hem bij FP niet zo snel vinden. Ik weet dat hij onder andere bij Toys R Us te koop waren.
Die hebben wij ook, en het is hier een groot succes!
Ik moet wel zeggen dat ik dit LP-huis (met roze dak) ook stukken leuker vind dan het nieuwere LP-huis (die ‘platte’ met het blauwe dak, zeg maar).
Bedankt voor alle reacties :thumbup: . Leuk dat er ook foto’s geplaatst zijn, die met de spelende kindjes :inlove: .
Heb alle linkjes, maar moet alles nog uitgebreid bestuderen :mrgreen: . Best nog veel keus.