poppenbadje

Ik wil voor Lara een poppenbadje kopen. Gewoon zo’n simpel badje met wat accessoires erbij. Maar ik kan het nergens vinden! Bij Bart Smit hebben ze een of andere superlelijke badkuip waar Lara echt geen babybadje in herkent. Verder kun je nog een badje krijgen met een pop erbij, maar dat hoef ik niet…



Waar koop ik een simpel poppenbadje, zodat Lara straks haar pop in bad kan doen als ik de baby in bad doe???

Ik zal eens kijken in de speelgoedwinkels hier…



Anders misschien pop na het baby badderen nog even laten badderen in het babybadje…

emmer :shifty: :think:

ik zag toevallig eentje bij blokker vandaag

@lizzy wrote:

ik zag toevallig eentje bij blokker vandaag




Inderdaad blokker heeft babybadje in de wat grotere zaken met speelgoed.

toy’s ‘r’ us heeft dat geloof ik en de grotere intertoy’s zaken

Ik heb er vorig jaar eentje bij Hans Favoriet gekocht, maar het ding staat hier nog in de verpakking :roll:

( Esmee kreeg toen zoveel ander speelgoed, dat ik het heb laten staan, en Kim kreeg dit jaar met haar verjaardag een uitgebreidere, vandaar)

Dus als je echt nergens kan slagen… :wink:

Waar woon je?

Ik heb er hier nog een staan die je zo mag hebben, dochterlief doet er toch niks mee :wink:

lena3 wrote:
Ik wil voor Lara een poppenbadje kopen. Gewoon zo'n simpel badje met wat accessoires erbij. Maar ik kan het nergens vinden! Bij Bart Smit hebben ze een of andere superlelijke badkuip waar Lara echt geen babybadje in herkent. quote]

ik zag hem gisteren in de folder staan, mennnnnn wat een lelijk ding zeg!!!

Vreselijk ding hè?

Maar ik ga morgen zeker eens bij Blokker kijken. Toys R Us had het ook niet trouwens. “Het komt wel weer mevrouw, maar ik weet niet wanneer.” Zo vaak als ik die zin al niet gehoord heb…



Zit nu trouwens bij mijn schoonouders en hier hebben ze ook een top toys, dus daar kan ik ook eens kijken.



Is jullie trouwens ook opgevallen dat je tegenwoordig veel minder keuze in poppen hebt dan vroeger? Het zijn allemaal babypoppen en veel minder dan vroeger. Althans, bij de grote ketens dan. In andere winkels hebben ze wel nog verschillende dingen.

Kijk eens op Marktplaats zou ik zeggen. Ik zag daar bijvoorbeeld een heel mooi badje met leuke assecoires voor 2 euro.

De poppen zijn ook een stuk hipper…



Er bestaan van die baby-bratz… Ze hebben een speen om hun nek en een luier om de billen… Ze houden van muziek, shoppen en uitgaan… En ze dragen sloerie kleertjes…



Tegenwoordig gaan ze niet meer in bad, maar hebben ze een auto met een jacuzi achterin…

@Kaar wrote:

De poppen zijn ook een stuk hipper…



Er bestaan van die baby-bratz… Ze hebben een speen om hun nek en een luier om de billen… Ze houden van muziek, shoppen en uitgaan… En ze dragen sloerie kleertjes…



Tegenwoordig gaan ze niet meer in bad, maar hebben ze een auto met een jacuzi achterin…




HAHAHA hilarisch! :mrgreen: :mrgreen:

gevonden!



bij top toys inclusief pop 20 euro. Bij blokker hadden ze er ook 1 maar die waren aan het verbouwen… En bij intertoys een badje zonder pop en zowaar leuke losse poppen! Kortom: ik kon kiezen :dance: .

Bij Bart Smit hier heb ik toch een normaal poppenbadje gezien… 19 euro, maar volgens mij zag ik dezelfde in het krantje van Intertoys staan voor 15 euro!

@lena3 wrote:

gevonden!



bij top toys inclusief pop 20 euro. Bij blokker hadden ze er ook 1 maar die waren aan het verbouwen… En bij intertoys een badje zonder pop en zowaar leuke losse poppen! Kortom: ik kon kiezen :dance: .




:oops: Ik had niet door gelezen, maar je hebt er dus al een gevonden! :thumbup: